Kun vanha suola janottaa...

Vierailija

Millasia kokemuksia teillä on siitä kun vanha ihastus/rakkaus on alkanutkin kiinnostaa uudestaan? Entä mitä ootte tehny asialle ootteko esim kertonu sille vai antanu vaan olla?
Oon utelias koska ittelläni on just tämmönen tilanne... eikä mikään kauheen helppo koska nyt en saa kys. jätkää mielestä pois millään enkä tiiä onko tää väliaikasta vai oonko rakastunu siihe... Meil oli tossa pari vuotta sitten sellasta ns. vakavempaakin säätöä mutta se jäi kesäromanssiksi. Nykyisiä välejämme en ees osaa kuvailla, tavallaan ollaan kavereita, mutta ei jutella oikeestaan koskaan/harvoin. Mutta kertokaa toki niitä omia kokemuksia jos on:)

Kommentit (1)

veronica
Seuraa 
Liittynyt30.3.2010

no mulla on ollu tämmönen tilanne melkei siitä asti ku erosin entisestä poikaystävästä (yli vuosi sitten). joskus tulee pintaan kaikki hyvät asiat mitä meillä on ollu ja oon monesti kertonu myös olevani edelleen kiinnostunut hänestä sillä oltiin tosi pitkään yhessä ja eroamisen syyt jäi molemmille vähän pimentoon. yhdessä vaiheessa hän näytti jo vihreää valoa ja kertoi eroavansa tyttöystävästään ja minä pidin juuri taukoa omasta suhteestani. kuitenkaan eksä ei jättänyt tyttöystäväänsä vaan kävi luonani pelkästään saadakseen seksiä(eikä tämä ollut ainoa kerta). noh, olen nykyään antanut hänen olla suht rauhassa sillä suhteesta ei tulisi mitään, koska tiiän että hän pettäisi minuakin ja opiskelemme eri paikkakunnilla ja välimatkaa on noin 400 km. näkisimme vain viikonloppuisin, jos silloinkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat