mitähän mun pitäis tehä`?

Vierailija

olen suhteessa ja olemme seurustelleet 1.5vuotta ja aloitin työt n. 4kk sitten ja näin siellä heti ensimmäisenä miehen , johon kiinnitin huomiota koska se näytti niin hyvältä! no siitä lähtien olen yrittäny töissä herättää hänen huomiotaan ja puhua sille ja kaikkee, ja aina kun tulen kotiin mietin häntä ja joka paikassa , mietin millaista meillä olisi , itse olen kohta 17 ja hän on jo yli 20! varmaan jopa 25 , en ole varma. en vain saa häntä mielestäni. mutta rakastan silti poikaystävääni enkä pystyis jättää häntä mutta silti en saa mielestäni sitä yhtä!

Kommentit (5)

Vierailija

Luulen että ollaan kohtalontovereita koska minulla myös sama ongelma. oletko jo keksinyt mitään mitä aiot asian suhteen tehdä?

Vierailija

no eeen:( tuskailen tässä koko ajan että mitä tekisin! äääää tuntuu etten jaksais olla enää poikaystäväni kanssa, mutta silti rakastan häntä enkä halu erota ? whaaaat

Vierailija

Heippa,

Tästä satelee taas vähän miehen näkökulmaa asiaan. Tuommoista sattuu että saattaa pinnallisesti ihastua johonkin ihmiseen, samoin kävi minulle kun olin ollut aikoinaan yhden tytön kanssa yhdessä. Kuitenkin puhuimme asiasta ja siitä vähän eteenpäin huomasin että kumpi on tärkeämpi. Silloinen tyttöystäväni oli. Minun mielestäni tyhmintä mitä voisit nyt tehdä on pettää tai tavata tätä henkilöä poikaystäväsi selän takana, koska siinä leikitään jo luottamuksella aika pahasti. Puhu asiasta poikaystävällesi, älä tee virheitä mistä joutuisit katumaan myöhemmin. Kerää rohkeutta, puhu asiasta!

Vierailija

edelliseen kommenttiin yhtyen luulen että tämä kiikarissa oleva ihastuskaan ei toisaalta varmaan pitäisi jos saisi tietää että seurustelet ja pidät häneen yhteyttä.
minulla ainakin kihahtaisi jos saisin tietää että meneillään olevassa jutussa olisi taustalla ei toivottu tyttöystävä.

Vierailija

Hei!

Minullekin tulee mieleen, että kyseessä on vain ohimenevä ihastus. Itse olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä kaksi vuotta, ja vasta viime aikoina olen lakannut haaveilemasta vanhoista ihastuksistani. Ihmiseen, jota ei kunnolla tunne ja joka tuo elämään uusia asioita ja jännitystä, on niin helpo ihastua ja hänestä haaveilla, kun arki ja mitkään ärsyttävät ominaisuudet eivät hänen hehkuaan himmennä. Tärkeämpää taitaa kuitenkin olla se rakkaus, ihastuksia tulee ja menee!
Itse en ainakaan olisi valmis vaihtamaan poikkista keneenkään toiseen, vaikka välillä ärsyttää & tympii todella ja jännempiä ja komeampia tyyppejäkin tulee vastaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat