kavereita salon tai turun suunnilta

Vierailija

Heips! Olisi mukavaa löytää kavereita tätä kautta nyt kun kesäkin lähestyy lähinnä salon tai turun suunnilta :) mulla kun ei ole kavereita niin ois mukavaa löytää joku kiva ihminen jonka kanssa mahdollisesti viettää aikaa vaikka shoppailemalla tai ihan mitä vaan keksittäisiinkään, jos jotakin ihmistä nyt mahdollisesti sattuis kiinnostamaan? jos ois muitakin yksinäisiä ihmisiä niin piristettäisiin arkeamme :)ei sitten tarveis koko kesää kököttää kotona istuskelemalla ja miettimällä että onpa tylsää kun ei oo mitään tekemistä.
Oon ollut aina huono luomaan ystävyyssuhteita kun toi ujous vaivaa, olen oikeasti mukava ihminen ujon kuoreni alla :) monesti kuulen tuota sanottavan :) niin että onkos täällä ketään joka haluais mahdollisesti viettää aikaa 25w tyttelin kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija

Hei! Minäkin olen 20 - vuotias, Turusta tosin, ja itsekin istun kesän yksin kotona vain poikaystävä vaihtelevasti seuranani, kun muutamat harvat opiskelutoverit kaikkosivat takaisin kotipaikkokunnilleen. Minullekin saa kirjoittaa, jos tahdot: pippuriluukku@jippii.fi. Itsekin olen hieman ujo uusien ihmissuhteiden luomisessa.

Vierailija

Moi! Oon 21v. tyttö Ruskolta ja myös vailla kavereita. Itsekin olen luonteeltani melko ujo ja sen takia uusiin ihmisiin tutustuminen on aika vaikeaa. Mielelläni kuitenkin tutustuisin tätä kautta uusiin ihmisiin :) Mulle voi kirjotella osotteeseen pauliina.anttila@suomi24.fi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat