Halut loppuu kesken kaiken

Vierailija

Aiemmin, kesken itsetyydytyksen, olen huomannut, että kun alan olla lähellä orgasmia, halut vain lopahtavat. Tulee sellainen "plaah" olo eikä tee mieli jatkaa. Sitten menee hetki (joskus 5, toisinaan 15 minuuttia) ja haluan aloittaa uudelleen. Tätä voi jatkua montakin kertaa.

Nyt olen huomannut saman ilmiön myös miehen kanssa (eka mies, jonka kanssa olen ollut, ei olla oltu vielä yhdynnässä, suuseksiä ja käsillä hyväilyä vain).

Sinänsä nautin seksistä (niin soolona kuin miehenkin kanssa) ilman orgasmiakin ja soolona tuo ei ole sinänsä edes häirinnyt, mutta nyt miehen kanssa - kun mies tahtoisi, että saan orgasmin ja olisihan se tietty kivaa itsestäkin, mutta kun käy noin, niin eihän siitä mitään tule. Lähinnä vain makaan sitten paikoillani ja odottelen että mies lopettaisi. Alkoholilla ei ole vaikutusta, näin käy selvänä, kännissä ja krapulassa ihan yhtä lailla.

Oon päälle parikymppinen, mua haluttaa ja niin edespäin. Olen ehkä hieman epävarma miehen seurassa, koska olen kokematon, enkä aina tiedä mitä olen tekemässä - mutta koska ongelma ilmenee myös soolona, en osaisi kokemattomuuden tuomaan epävarmuuteenkaan tätä yhdistää.

Mahtaako kukaan ymmärtää mitä tarkoitan? Ja olisiko jotain vinkkejä?

Kommentit (1)

Vierailija

Ymmärsinköhän oikein ettet siis ole koskaan saanut orgasmia soolonakaan? Jos näin on niin suosittelen jatkamaan "itsesi tutkiskelua", erilaisia koskettamistapoja käsin sekä mahdollisesti esim vibraattorin kanssa. orgasmin saamiseksi on tärkeää tunnistaa itsessään eri tuntemukset matkalla kohti sitä, jotta tiedät itse oletko esimerkiksi aivan juuri saamassa jne. Orgasmin saaminen voi myös jännittää välillä (tätä ongelmaa voi olla vaikea itse tiedostaa)mikä aiheuttaa sitä että kiihotutut mutta halut saattavatkin tipahtaa yhtäkkiä koska joku osa aivoissasi taisteleekin ns. vastaan. Itsensä täytyy antaa kiihottua ja orgasmin saamista täytyy haluta. Mitä tulee mieheen kannattaa rohkeasti puhua ja kertoa omista tuntemuksistaan ja aluksi voitte sopia paineiden laskemiseksi esimerkiksi että ette haekaan sinulle väkisin sitä orgasmia vaan harjoittelette toistenne mielihyvä nappuloita:) Muuten, minua auttoi joskus vibraattorin hankkiminen, sellainen "superkiihotin" sekä klitoriskiihottimella että sisäisellä vibraattorilla varustettu. Auttoi varsinkin alkuvaiheessa omien fyysisten tuntemusten harjoittelussa eikä loppunut enää halut kesken.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat