miten pääsen yli eksästä

Vierailija

Erosin juuri muutama päivä sitten pitkästä suhteesta. Suhteen alku oli aivan täydellistä kaikki kaverini ja tuttavat ihmetteli miten meillä voi vaan päivästä päivään mennä niin hyvin, kaikki sujui niin luontevasti ja pystyimme puhumaan ja tekemään toistemme kanssa aivan mitä vaan. Sitten poikaystäväni jäi kiinni pettämisestä. Olimme riidoissa hetken aikaa halusin miettiä asioita yms. annoin kuitenkin anteeksi ja poikaystäväni sai minut vakuuttuneeksi kuinka pahoillaan on ja haluaa todella jatkaa. KUitenkin myöhemmin sain tietää suhteesta jota poikaystäväni piti selkäni takana tämän saman naisen kanssa. Meillä oli todella rankkaa ja hän lupaili että se loppuisi sun muuta. Viimeiset pari kuukautta oli täyttä painajaista ja riitelimme koko ajan. Lopulta pidimme pitkän keskustelun ja jätin hänet. Minulla on kuitenkin tätä miestä niin suuria tunteita etten tiedä miten pääsen yli vieläkin hän koko ajan vinkuu perääni ja koko ajan sitä ajattelee anteeksi antoa, mutta en haluisi enää kärsiä. Onko siis vinkkejä miten pääsisin yli hänestä ?

Kommentit (3)

Vierailija

Pettäminen ei ole mikään pikkujuttu, puhumattakaan salasuhteesta.. Tietäisimpä vain mikä saa miehen pettämään; itselleni on käynyt melko samalla tavalla. Kaikki oli olevinaan niin hyvin ja silti mies vain petti ja piti yhteyttä eksäänsä. Mikä pahinta; pettäminen ei ollut pelkkää seksiä vaan sain lukea viestejä ihanista leffailloista ja kuinka "poikaystäväni" oli ostanut hänelle kaikkea... Se jos mikä satuttaa.

Kannattaa lopettaa yhteydenpito kokonaan. Poista hänen numeronsa kännykästäsi, poista hänet facebookista, mesestä yms. Mieti kaikkea sitä kipua minkä hän on saanut aikaan äläkä vastaa hänen yhteydenottoihinsa. Hänen menetyksensä, kun ei tajunnut pitää kiinni sinunlaisestasi naisesta - hän saa kärsiä rauhassa.

Pidä yhteyttä ystäviisi. Ensin ei tarvitsekaan olla haluja hulluun biletykseen. Mutta kun olet miettinyt pääsi puhki, niin ettet vain enää jaksa itkeä ja maata kotona, niin lähde ulos tuulettumaan. Laita parhaat päälle ja kohota itsetuntoasi kun saat kommentteja vastakkaiselta sukupuolelta. Se saa tuntemaan olon helpommaksi - kyllä minä vielä löydän Sen Oikean ja mikä parasta; se tulee olemaan paljon parempaa kuin mitä pettäjämiehesi pystyy koskaan sinulle tarjoamaan.

Tsemppiä

Vierailija

olen aivan samaa mieltä heartshapedin kanssa..

vaikka se niin tuskaista onkin niin käsittele ero ja itke niin paljon kuin kyyneleitä piisaa ja anna ajan kulua, vain aika parantaa haavat..

miehesi en ole sinun arvoisesi kun käyttäytyy noin, usko pois niin vielä löydät vielä ihanemman ja rakastavan miehen joka on sinun arvoisesi...

tsemppiä hirmuisesti!

Vierailija

Itse oon saman käynyt läpi.

Ei tuohon heartshapedin tekstiin löydy multa ainakaan mitään lisättävää, noin itekkin onnistuin pääsemään suhteesta yli. Tärkeintä on muistaa, että et todellakaan ansainnut tuollaista kohtelua. Oikeesti. Itse kuuntelin ensimmäiset viikot epäuskoisena kavereitani "et olisi ansainnut.." Lopulta kun olin maannut kotonani kaksi viikkoa, aloin tuntea taas voimia. Olen kiitollinen ystäville, jotka silloin auttoivat minut ylös, suorastaan pakottivat minut ulos piristymään.

Nykyään ajattelen koko suhdetta oikeastaan "harjoittelusuhteena" vaikka se pitkään kestikin. Osasin varoa samankaltaisia miehiä, ja nykyään olenkin onnellisessa parisuhteessa. :) Jos olisin väkisin jäänyt eksäni luo, en olisi tätäkään koskaan tavannut.

Voimia, kyllä se olo lähtee paranemaan! Onneksi kesäkin on vasta aluillaan, ilot on vielä edessä! Et tarvitse tuollaista miestä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat