Pörröiset hiukset!!!!

Vierailija

Mun ongelmana on hiukset, jotka menee pörröön päivän mittaan vaikka oisin harjannut ne aamulla hyvin. En yleensä laita hiuksia kouluun mitenkään erikoisesti, joskus hiukan lakkaa. Onko tähän apua??? Olis kiva olla koko koulupäivä hehkeenä=)

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä tarkoitat pörröllä? Sähköisyyttä, takkuisuutta?

On olemassa erilaisia hiustenhoitotuotteita jotka on tarkoitettu "for frizzy hair".

Sähköisyyttä voi hillitä esim. hoitoainesuihkeella joka laitetaan kuivaan tukkaan. Myös pastavaha voi auttaa; otat pienen määrän ja hierot ensin käsiin, sitten taputtelet tukkaan (liika vahaa saa näyttämään tukan rasvaiselta joten oikeasti yllättävän pieni määrä riittää)

Takkuisuutta voi ehkäistä käyttämällä hoitoainetta, varsinkin tukkaan jätettäviä voiteita ja suihkeita. Voit myös suoristaa tukan (käytä lämpösuojaa joka ehkäisee sähköisyyttä) ja käyttää puuteria joka pitää tukan suorana (en muista nimeä mutta löytyy mm. Kicksistä)

Vierailija

Mulla menee myös niinkuin leviävät latvoihin päin luonnon kiharoiden vuoksi ja joudun käyttämään suoristus rautaa ja lämpösuoja aineidenkin kanssa laittaa hiukset tosi huonoon kuntoon . suihkun jälkeen muotoiluaineet latvoihin ja föönäys auttaa paljon mutta silti aina leviää latvoista ;o

Vierailija

tuuliaw, en tiedä miten teet, mutta jos harjaat luonnonkiharat hiukset, ne todellakin leviävät latvoista, mikäli ymmärsin mitä tarkoitat. Kun jätät hiukset harjaamatta, ne ovat omissa "klimpeissä" ja pysyy latvat kapeammalla. Joskus, kun hiukset ovat pakko harjata, laitan muotovaahtoa (kuiviin hiuksiin!) latvoihin, jolloin saan ne taas ihmismäisen näköiseksi. Tähän ongelmaan auttaa myös hiusten kerrostaminen. Ja aloittajalle, kannattaa tosiaan ostaa jotain hiuksia silottavaa ainetta!

Vierailija

Panostakaa hyviin tuotteisiin! Silottava/pörröisille hiuksille tarkoitetut hoitoaineet ja shampoot käyttöön. Monesti rakennepaikkaavat tuotteet silottavat hiuksia myös hyvin. Lisäksi kannattaa ottaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Vierailija

Mulla on luonnonkiharat hiukset ja latvoista pörröiset ja melko kuivat.
Oon ollut tyytyväinen yves rocherin tuotteisiin. Tällähetkellä käytössä hiuksia kirkastava huuhteluaine,joka silottaa ja tekee hiuksista kiiltävät (Èclat Radiance), ja kuiviin hiuslatvoihin jätettävä voide jota ei huuhdella (Nutrition).

Usein pörrötän hiuksiani hiusharjalla tyvestä ja hiuslakkaa käytän, ettei näyttäisi siltä että on ylhäältä latistuneet ja latvoista paksummat.

sometihing_weird

Mulla sama ongelma :,,D

ja se on oikeesti tuskistettavaa...

juuh ite oon kokeillu ties mitä aineita sekasin ja sit vielä suoristanu päälle mut joo, ei auta. ja pahempi vielä jos oon just pessy hiukset. sit mun tukka on ku linnunpesä..

Ja sori et en osaa itekkää auttaa ;<

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat