APPUA :(

Vierailija

nonii mulla siis on finni arpia koko otsa täynnä ja haluaisin saada ne pois ennen koulujen loppua...joten jos jollakin on vinkkejä miten ne saadaan pois niin olisi khyll tarvetta vinkkeihin! :D kiitos jo etukäteen (:

Kommentit (5)

Vierailija

Arvet yleensä haalistuu ajan myötä. Mitään nopeeta konstia ei oo olemassa, mutta sitte kun ne arvet on ns. "kypsiä" eli on jo pidemmän aikaa ollu, niin niitä saa haalistettua kauneushoitolassa semmosilla hionnoilla, jotka tehdään sarjana muistaakseni parin viikon välein (maksaa tosin hemmetisti!). Cosmon Beauty Awardseissa voittanut Cliniquen Dark Spot Corrector on palkittu tuote ja sen luvataan haalistavan arpia muutamassa viikossa. Muutamassa päivässä on kuitenki mahdotonta saada arpia pois.

Vierailija

Peitevoide, otsatukka? Arpia ei saa pois, paitsi juuri hoitoloissa tehtävillä sairaan kalliilla hoidoilla.

Ostin joskus tokmannilta semmoisen Eveline Pure Control SOS naaman kuorinta-aineen, jossa on puhdistus, kuorinta ja naamio samassa. Takana lukee että "...auttaa poistamaan aknejälkiä". Minulla on poskissa pari arpea/aknejälkiä, tosin aika huomaamattomia, mutta luulen että on vähän auttanut (tasoittaa ihoa). Ei ollut kallis, kannattaahan tuota kokeilla vaikka tuskin näkyviä tuloksia tulee.

Vierailija

Itselläni oli sama ongelma koko kasvojen alueella. Ostin Body Shopista c-vitamiinia sisältävän mikrokuorinnan (n.20e) ja olen sitä käyttänyt pari kertaa viikossa. Arvet haaleni huomattavasti, eikä minun enää parin kk:n käytön jälkeen tarvitse stressata niistä lähes ollenkaan. En tosin tiedä tehoaako noin nopeeta, jos ennen koulunloppuja haluat ne pois.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat