En siedä minkäänlaista kritiikkiä

Vierailija

Mul on sellanen ongelma, etten osaa ottaa vastaan minkäänlaista kritiikkiä :(. Esim ku maikka antaa arvosanan ja jos se on huono ni ajattelen et maikka vihaa mua ja se on tarkotettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Tiedän, että tää mun ongelma kuullostaa naurettavalta, mut tää on ollu mul jo pitkään :( Mua on nuorempana koulukiusattu ni mietin et varmaan tää ongelma johtuu siitä. On myös tosi huono antamaan krittiikkiä muille, ku en halua loukata vastapuolta. Miten pääsisin eroon tästä ongelmasta?

Kommentit (3)

Vierailija

No, opettele ottamaan vastaan kritiikkiä.

Kun saat huonon arvosanan, mieti mikä meni vikaan ja ensi kerralla paremmin. Jos saat tosi huonon niin pyydä että saat uusia ja luet enemmän.

Opettajat tekevät vain työtään, eivät he kerkeä oppilaita vihaamaan tms. vaikka siltä välillä tuntuukin. Ei kannata ajatella että koko maailma pyörii oman navan ympärillä.

Vierailija

Ajattele niin, että ylipäätään asioissa mistä saadaan kritiikkiä, kritiikki koskee sitä itse tuotosta, esim. koevastausta. Oot vaan se tekijä, et yhtä kuin se tuotos eli jos kirjotat paskan esseen Ranskan suuresta vallankumouksesta, et oo ite paska vaan se sen kertanen essees on ja sulla voi olla hyvä syy siihen. Sen kertanen tuotos voi olla huono, eikä sitä voi sinänsä muuttaa mutta voit kehittää aina itseäs. En tiiä tajuatko mun filosofoinnista mitää mutta yritän tässä kovastiki auttaa : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat