Voiko tätä suhdetta enää pelastaa?

Vierailija

Hei!
Oon siis ollut nyt reilu puoli vuotta kaukosuhteessa poikaystäväni kanssa. Olemme molemmat pian täysi-ikäisiä.Mutta kummallakaan ei vielä ole ajokorttia.
Alussa suhde tuntu toimivan kuin unelma. Kaikki oli täydellistä niinkuin aina suhteen alussa. Tekemistä riitti, naurua, rakkautta,iloa ja lämpöä. Nyt kaikki tuntuu muuttuneen.. Poikaystävälläni ei tunnu riittävän enää aikaa minulle. Kaverit, biletys,harrastukset ja muu hauskanpito menee edelle..
Tätä on nyt kestäny noin reilu kuukauden verran tätä ns. "huonoa jaksoa". Olemme jo puhuneet eroamisestakin, mutta emme ole osanneet tehdä päätöstä erotakko vaiko ei.
Poikaystäväni on kuitenkin sanonut että ei haluaisi erota, silti joka viikonloppu kun näemme hän ottaa aina puheeksi sen miten meidän näkemiset ovat mitä ovat.. Usein jos olemme sopineet että nähdään viikonloppuna ja tuleekin jotkut kaverin bileet tai muuta villiä menoa hän valitsee ennemmin sen kuin minut.
En enää tiedä mitä tehdä..:( Rakastan häntä kyllä ja hänkin minua, mutta en vain enää jaksaisi tätä edes takas vääntöä.
Onko kellään samanlaista tilannetta? Osaisiko joku neuvoa mitä tehä.

Kommentit (5)

Vierailija

Oikeastaan en kaipaa neuvoja mitä tehdä, sillä tiedän että vain ja ainoastaan minä voin tehdä päätöksen.:/ Jonkinlaista kannustavaa mielipidettä ja teidän näkökulmaa kuitenkin kaipaisin.
Kiitos jo etukäteen!

Vierailija

Miksi et lähde poikaystäväsi mukaan niihin bileisiin? Juhliahan voi pariskuntanakin. Vai haluaako poikaystävä nimenomaan juhlia yksin?

Vierailija

joo tuttu tilanne tosin hieman erilainen mutta kuitenkin sama ongelma. tosin meillä tätä on jatkunut jo 2kk täällaista tilannetta ja olen todella monta kertaa miettinyt eroa (ja olemme myös puhuneetkin yhdessä siitä) mutta eräs kaverini sitten kannusti että jos tahtoa ja rakkautta riittää niin kannattaa jatkaa. sillä neuvolla olen tässä jaksanut eteenpäin..

tiedän että tilanne on eritoten sinulle vaikea mutta mieti että tämä on jonkinlainen vaihe suhteessanne ja pieni etäisyys voi olla vain hyväksi. ja jos tilanetta jatkuu vielä pitkään (esim. yli 2kk) niin ala miettimään mikä sitten on tärkeintä eli poikaystäväsi vai muu elämä, eihän sitä kannata kauaa kärvistellä huonossa suhteessa mutta koska tilanteenne ei kuitenkaa vaikuta niin pahalta kannustaisin jatkamaan..

itse ainakin mietin että mielummin olen hieman huonommassa suhteessa joka menee miehen ajankäytön mukaan (kun kuitenkin rakastan miestäni valtavasti) kuin tekisin kipeän eron kun suhteen tilanne voi vielä ajankanssa muuttua.

katso mihinpäin suhteenne etenee, äläkä tee hätiköityjä päätöksiä joita saatat myöhemmin katua, tsemppiä!! :)

Vierailija

Jeps juuri noin. Hän haluaa juhlia yksin tai käytännössä kavereidensa kanssa. Ja mikäli tulee jotkin pirskeet tietoon kun olen vaikkapa hänen tykönään niin häntä ei kiinnosta lähteä koska tulen mukaan.. En ymmärrä mikä siinäkin on ongelma.. Olen sanonutkin poikaystävälleni tästä, että kumma kun sillon tekee mieli juhlia kun minä en ole paikalla.. :/
Että on vaikeaa

Vierailija

Lainaus:

joo tuttu tilanne tosin hieman erilainen mutta kuitenkin sama ongelma. tosin meillä tätä on jatkunut jo 2kk täällaista tilannetta ja olen todella monta kertaa miettinyt eroa (ja olemme myös puhuneetkin yhdessä siitä) mutta eräs kaverini sitten kannusti että jos tahtoa ja rakkautta riittää niin kannattaa jatkaa. sillä neuvolla olen tässä jaksanut eteenpäin..

tiedän että tilanne on eritoten sinulle vaikea mutta mieti että tämä on jonkinlainen vaihe suhteessanne ja pieni etäisyys voi olla vain hyväksi. ja jos tilanetta jatkuu vielä pitkään (esim. yli 2kk) niin ala miettimään mikä sitten on tärkeintä eli poikaystäväsi vai muu elämä, eihän sitä kannata kauaa kärvistellä huonossa suhteessa mutta koska tilanteenne ei kuitenkaa vaikuta niin pahalta kannustaisin jatkamaan..

itse ainakin mietin että mielummin olen hieman huonommassa suhteessa joka menee miehen ajankäytön mukaan (kun kuitenkin rakastan miestäni valtavasti) kuin tekisin kipeän eron kun suhteen tilanne voi vielä ajankanssa muuttua.

katso mihinpäin suhteenne etenee, äläkä tee hätiköityjä päätöksiä joita saatat myöhemmin katua, tsemppiä!! :)

Oi kiitos sulle tosta vastauksesta oli jotenkin hirveen piristävää kuulla toi vaikka en kylläkään tiädä miksi.:D kiitos hirmu paljon.:)
Ja olet kyllä oikeessa kun sanot että ennemmi suhteessa joka menee miehen ajankäytön mukaan kuin ero..:)) Mietin vain kun poikaystäväni sanoo rakastavansa minua yli kaiken ja varmasti rakastaakin niin miksi sitten tuntuu että hän ei halua nähdä välillä tai että kaverit ovat tärkeämpiä.. Ehkä tää tästä selviää.
Erityisen hyvä vinkki oli toi älä tee hätiköityjä päätöksiä,mulla ku on tapana olla hieman äkkipikanen..:DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat