Seksiin liittyen

Vierailija

Semmosta kysyisin vaan että pitäiskö mun kipaista käymään lääkärille puhumassa, vai onko normaalia?

Aina seksin harrastamisen jälkeen kun menen valuttamaan sperman pois, on se aivan veristä? Pitäisikö huolestua vai onko normaalia?

Kommentit (9)

Vierailija

Hmm, kuinka rajua teidän seksi on? Eli harrastatteko rajua ja kovaa seksiä? Tai oletteko harrastanu seksiä silloinkin vaikka olet itse kuiva/nihkeä.. Oman käsitykseni mukaan, jos on kuiva tai ei tarpeeksi kostea tällöin seksi saataa aiheuttaa sellasta kitkaa että emättimen/vaginan herkkiin limakalvoihin voi tulla haavauma/haavaumia jotka sitten vuotavat hieman verta.. Tai jos seksi on rajua ja penis käy kovinkin syvällä pohjassa asti, silloinkin seksin jälkeen voi olla pientä verenvuotoa mutta tuskin mitään vakavaa.

Mutta jos verta ilmenee jokaisen yhdynnän jälkeen, niin ehkä voi olla silti viisasta käydä varmuuden vuoksi lääkärissä. Ihan myös oman mielenrauhankin vuoksi! :)

Vierailija

En kyllä kuiva oo eikä meillä mitään rajuakaan ole, mutta kyllä se on nyt ollut pari kuukautta ihan kerran jälkeen. Aluksi luulin että se johtuu siitä kun menkat olivat loppuuneet päivää aikaisemmin. Mutta se ei ollutkaan sitä :/

Vierailija

Jassoo, no sit mää kyl suosittelisin käymään ihan varmuuden vuoks lääkärillä. Koska on toi ny vähän kummaa?

Tai ooks sä menettänyt neitsyyden mahdollisesti vasta vähän aikaa sitten?

Vierailija

On ja toisaalta ärsyttää ku ei tiiä mistä se johtuu mut muuten se ei haittaa mua millään lailla. Eikä tunnu kipeeltä mistää tai mitään :o

Vierailija

Niin, outoa.. :O Mut voihan se olla et jokin on rikki sulla siellä sisällä, mut se ei silti tunnu kipeältä..? 0___o En tiedä? Varaa gynekologille aika, eiköhän se siellä selviä!

Vierailija

Yksi vaihtoehto on se että vika ei olekaan sussa. Poikaystävälläs saattaa olla jänne poikki, se usein on kivutonta mutta verenvuotoa tulee ja yleensä paljon. Näinkin voi käydä. Tai voihan kyse tosiaan olla taudista mutta ensin suosittelisin teidän kummankin käyvän lääkärillä jotta miehesikin saa paikkansa kuntoon jos onkin jänne mennyt :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat