Miten suhtautua?!

Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Olen pähkäillyt tämän asian kanssa jo pitkään, ja yrittänyt keksiä tapaa suhtautua seuraavaan asiaan.
Nykyinen poikaystäväni ajautui suhteeseen ex-tyttöystävänsä kanssa vaikka tämä oli jo varattu. Kyseinen asia tapahtui muutamaa viikkoa ennen meidän tapaamistamme, joten siltäkin osin asia vaivaa minua edelleen. He eivät jääneet kiinni suhteessaan, eikä kyseisen eksän poikaystävä vieläkään tiedä asiasta.
Poikaystäväni ja hänen eksänsä juttelevat edelleen, ja ovat lämpimissä väleissä.
En tiedä miten suhtautua asiaan, sillä poikaystäväni tiesi mitä teki, ja että hänen ex-tyttöystävänsä oli varattu (poikaystävämme ovat keskenään kavereita). Voisiko hän tehdä sen uudestaan?
Olemme keskustelleet asiasta, ja hän vannoo että sellaista ei ikinä tapahdu kun hän on minun kanssani, mutta silti..... Tarvitsen nyt siis ulkopuolisen mielipidettä;
What to do/think?!

Kommentit (1)

Vierailija

Tärkeintä on ettet menetä omaa elämääsi epäilyksille. Mennyt on mennyttä, vain tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Kunhan et rupea pelkäämään / vainoharhaiseksi tilanteelle :)

Tiedät faktat, mutta jos et pysty luottamaan poikaystävääsi, niin siinä se sitten menee. Luottamus on toimivan suhteen perusta.

Itse ajattelen, että luottamusta täytyy olla ennen kuin toisin todistetaan. Poikaystäväsi ei ole pettänyt sinua ja sinulla ei ole kuin hänen sanansa, jonka pitäisi riittää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat