Mariacos Lips Lifting

Vierailija

Hei! Onko kellään kokemusta kyseisestä "toimenpiteestä" ?
Olet itse suunnitellut testaavani kun kyseessä kuitenkin on melko edullinen hoito ja haluaisinkin nyt kysellä jos jollain olisi kokemuksia tuloksista?

Kommentit (6)

Vierailija
diamondrainbow

Hei! Onko kellään kokemusta kyseisestä "toimenpiteestä" ?
Olet itse suunnitellut testaavani kun kyseessä kuitenkin on melko edullinen hoito ja haluaisinkin nyt kysellä jos jollain olisi kokemuksia tuloksista?

Hei

On kokemusta jo parin vuoden ajalta. Olen käynyt tässä hoidossa säännöllisesti sarjahoidoissa, kun tuota ikää on jo yli +45v. Yhden hoidon jälkeen huulissa huomaa heti että ne ovat kosteammat ja muodokkaammat. Mutta näin sarjahoidon jälkeen huomaan että minulla pysyy huulialue nuorekkaampana. En omista vielä ainuttakaan ylähuuli ryppyä!!!! Kiitos tämän hoidon! Ei tällä mitään "paksuja kalan huulia" saakkaan mielestäni aikaan, mutta en niitä todella haluakkaan, vaan haluan että huuleni ovat kauniit , nuorekkaat ja terveet. Nuorentava huulihoito menetelmä tämä kyllä on! Ja sen olen huomannut kyllä että talvella huuleni eivät turpoa yhtä nopeasti kuin kesällä. Johtunee tästä ulko lämpötilasta. koska saman efektin voimistumisen huomasin kun olin ulkomaan reissulla etelän lämmössä, siellä turpoaminen näkyi heti selvemmin! Voin suositella kyllä sinullekkin! Ei satu tekeminen ja se Led Gloss Activator niminen kotihoitotuote on ihana , siinä on mukana valo ja peilikin! :) Eikä tämä lysti ole edes kallista samalla vaivalla kun hoidatan kynteni käyn myös tässä huulten hoidossa.

Vierailija
diamondrainbow

Ei se ainakaan mua kirvellyt, tietty jos huulet on maxi rohtuneet kirvelee kaikki mitä huuliin laitetaan.

Olen käyttänyt itse tätä jo kolme vuotta säännöllisesti ja voin kertoa, ettei huuleni ole koskaan rohtuneet, ne ovat aina muodokkaammat ja täyteläisemmän tuntuiset.

Ei tämä mikään pika hoito juttu olekkaan, vaan todellinen anti aging huulihoito jolla olen pitänyt ainakin itse huuleni nuorkkaampina ja terveinä.

TYKÄÄN TÄSTÄ!

Löysin tästä linkin Aftonbladetin kauneus sivuille , Ruotsissa oli ollut Acadermia messut missä tämä Mariacos Lips Lifting huulihoito oli ollut suosituin messuosasto

koko messuilla,http://skonhetsredaktorerna.se/category/hud/  Ruotsissa on oikein huulibuumi menossa tästä jutusta!

Vierailija

Nyt riittää Mariacos!!!!! Spämmäät näitä mainoksiasi joissa olet muka kuluttaja, kehumassa omia tuotteitasi joka palstalla! Todellista kuluttajien aliarviointia, kyllä me kuule huomataa ja tajutaan tökerö piilomainonta! En ole kokeillut hoitoa enkä kyllä tule kokeilemaankaan tämän luvattoman mainontasi seurauksena! Tuskinpa on kummoinen hoito kun yrityksellä ei ole ilmeisesti varaa maksaa rehellisesti mainoksistan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat