seksistä ja orgasmista

Vierailija

Vähän jelppiä ! elikkä olen 16 (monen mielestä varmasti liian nuori) ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa 5 kk.Seksiä olemme harrastanut 5 kertaa ja ongelmana on se että poikaystäväni laukeaa todella nopeasti ja itse en saa orgasmia varsinaisessa yhdynnässä. Itsetyydyttäessäni ja kun jätkäni sormettaa niin orgasmi kyllä tulee ja koko seksikin tuntuu niiiin hyvältä mutta se RÄJÄHDYS puuttuu.Poikaystäväni kyllä todella yrittää pidätellä ettei laukeaisi niin nopeasti ja pidämme aina taukoja mutta ei oikein auta... se etten saa orgasmia niin johtuuko se siitä että olen niin nuori ja harrastanut seksiä niin vähän ? mitä voisin tehdä saadakseni orgasmin ?

Sitten vielä yksi kysymys,haluaisin todella kokeilla miltä jätkän antama suuseksi tuntuu...itse olen sitä antanut jätkälleni joten uskallanko ihan rohkeasti ehdottaa hänelle että hän antaisi sitä minulle..?

Kommentit (1)

Vierailija

Hei so-happy,

Ei iällä ole merkitystä milloin olet valmis seksiin, kunhan itse tiedät mitä haluat ja/tai et halua vartalollasi tekevän. Voi olla, että olette vasta aloittelijoita tuon seksin suhteen ja teillä on omat odotukset siitä. Aina kuitenkaan nuo odotukset eivät toiminnan suhteen kohtaa mutta harjoittelemalla ja kokemusta hankkimalla saatte vielä sen mitä toisiltanne haluatte. Ketään ei saa pakottaa mihinkään sellaiseen mitä ei halua tehdä mutta asioista kannattaa keskustella ja miettiä mitä voisi tehdä toisin. Riippuu myös siitä milloin menetit neitsyytesi koska alapään paikat voivat olla vielä helliä ja tottumassa fyysiseen kontaktiin. Jännityskin voi vaikuttaa hekumaan ja et saa/pysty sitä huippua tuntemaan. Eli suosittelen rentoumista ennen yhdyntää eli tehkää jotain muuta ennen sitä. Ei kannata liikaa murehtia tuosta orgasmista koska se tulee sitten kun on sen aika.
Mitä suuseksiin tulee niin voithan sinä jätkältäsi kysyä asiasta ja ehdottaa sitä silloin kun itse sitä teet toiselle, ns. vastapalveluksena. Mistään ihmeellisestä asiasta ei kuitenkaan ole kyse mutta jokaisella ihmisellä on omat mielipiteet sen suhteen ja kyllä suuseksi voisi piristää teidän välistä suhdetta. Rohkeasti vaan kokeilemaan ja löytämään toisistanne niitä puolia millä edistää sinua saamaan se orgasmi, mitä niin paljon haluat. Tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat