Onko gynekologinen tutkimus välttämätön, jos on ottamssa ehkäisykapselia?

Vierailija

Ajattelin mennä yksityiselle laitattamaan, olen siis 19 vuotias ja vielä neitsyt, eli sukupuolitautia minulle ei voi olla.

Kommentit (2)

Vierailija

Ah niin ja unohdin mainita, harrastan kehonrakennusta joten onko käsivarteen asetettavalle ehkäisykapselille haitaksi jos lihas siinä vieressä kasvaa? Mietinpähän vain..

Aloittaja

Vierailija

Moi! Mulla on itelläni ollu kapseli nyt kohta pari vuotta tossa vasemmassa kädessä. Gynellähän on aina ihan hyvä käydä, mutta en tiedä onko välttämätöntä, itse en tainnut käydä. Kannattaa käydä ensin juttelemassa tuosta vaihtoehdosta ammattilaisten kanssa, ja testata ensin että käykö kapselissa olevat hormonit juuri sinulle, itse kokeilin ensin Cerazette pillereillä n. kuukauden, ja ne sopivat ihan hyvin ja sitten otin kapselin. Kun oli kapselin ottanut, niin ei saanut nostella painavia esineitä vähään aikaan eikä muutenkaan kauheasti rasittaa.

Tämä kapseli on aika pitkä, kun sitä tunnustelee tälleen ihonläpi niin tuntii että siinä olisi pieniä helmiä rivissä. Tosiaan ihan ihon alla, ei mitenkään syvällä. En osaa yhtään sanoa, että käykö miten yksiin kehonrakennuksen kanssa, kannattaa vaan rohkeasti soittaa ja ottaa selvää! :D Tosi kätevä keksintö, ei tarvitse pähkäillä että onko muistanut ottaa pillerit oikeeseen aikaan, ja on kuulema tosi tehokas, mulla ei ainakaan ole vielä vauvoja tullut :D Mutta jokainen nainen on erilainen, joten koskaan ei voi tietää... Kannattaa ottaa selvää :D Onnea matkaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat