rakkaudentunnustukset?

Vierailija

ootteko ollu ite ensimmäinen joka kertoi tunteistaan vai mies?
millaisessa tilanteessa?
tuliko vastakaikua eli tunnustiko toinenkin tunteensa?
mä haluaisin kertoa miehelle kuinka paljon mulla on tunteita sitä kohtaan, mutta sitten kuitenkin haluaisin odottaa, että mies kertoo ensin... olenko ihan hölmö jos ajattelen näin?

Kommentit (13)

Vierailija

itsekkin haluaisin kertoa miehelleni tunteistani mutta en uskalla vielä ja itsekkin toivoisin että mies kertoisi ensin joten luulempa että tuo on aika yleistä että et sinä hölmö ole :D

itse en ehkä uskalla kertoa juuri sen takia että pelkään ettei mies tunne yhtä vahvoja tunteita ja sitten tulisi vain kiusallinen tilanne...

miehistä en niin tiedä mutta luulempa että hekin saattavat ajatella samoin että odottavat ensin että nainen kertoo.. kinkkinen tilanne mutta mihin sitten päädytkin niin tsemmpiä ja onnea! :) oletteko muuten olleet kauan yhdessä?

Vierailija

Minunkin tekisi kovasti mieli kertoa tunteistani miestä kohtaan. Toki olen kertonut tykkääväni hänestä, mutta se tuntuu jo jotenkin laimealta. En ole kuitenkaan uskaltanut sanoa vielä mitään, ehkä juuri siksi etten tiedä miehen tunteita varmasti. Hän on kyllä sanonut, ettei ole koskaan välittänyt kenestäkän yhtä paljon kuin minusta, mutta mielestäni se on aika epämääräisesti sanottu. Odottelen siis myös miehen kertovan ensin tunteistaan..

Vierailija

Omalla kohdallani mieheni kertoi ensin viikon seurustelun jälkeen. Juteltiin jostain turhanpäiväisestä ja mieheni sanoi "nii ei sua kukaan rakasta. ei odotas toi ei pidä paikkaansa ku mä rakastan" olin hiukan aikaan erittäin hämmentynyt ja pyysinkin miestä toistamaan sanomansa :D Mutta kyllä sai vastakaikuakin eli samana iltana sanoin rakastavani häntä.

Ja haluan tarkentaa ettei ole mitään teinirakkautta vaan olemme 20 ja 22 ja tunteneet lähes 6 vuotta josta olemme nyt seurustelleet hieman yli vuoden ja molemmilla on ollut tunteita toisiaan kohtaan tutustumisesta saakka.

Ja suosittelen kertomaan vaikka olisikin ihanaa että mies kertoisi ensin.
Voit vaikka kertoa jonkun ihan arkipäiväisen asian yhteydessä niinkuin miehei :D

Vierailija

Omalla kohdallani mieheni kertoi ensin viikon seurustelun jälkeen. Juteltiin jostain turhanpäiväisestä ja mieheni sanoi "nii ei sua kukaan rakasta. ei odotas toi ei pidä paikkaansa ku mä rakastan" olin hiukan aikaan erittäin hämmentynyt ja pyysinkin miestä toistamaan sanomansa :D Mutta kyllä sai vastakaikuakin eli samana iltana sanoin rakastavani häntä.

Ja haluan tarkentaa ettei ole mitään teinirakkautta vaan olemme 20 ja 22 ja tunteneet lähes 6 vuotta josta olemme nyt seurustelleet hieman yli vuoden ja molemmilla on ollut tunteita toisiaan kohtaan tutustumisesta saakka.

Voit vaikka kertoa jonkun ihan arkipäiväisen asian yhteydessä niinkuin miehei :D

Vierailija

Vierailija

Lainaus:

Näyttää koneella ainakin tulleen kolmesti tekstini tähän :D Pahoittelen :D

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Meidän suhteessa mieheni sanoi taitavansa olla rakastunut, kun heräsin kamalassa krapulassa ja eilisillä meikeillä ylioppilasjuhlieni jälkeisenä aamuna hänen kainalostaan. Tuolloin en vielä vastannut hänen tunteisiinsa, koska olimme seurustelleet ja tunteneet vasta muutaman viikon. Myöhemmin kesällä sitten sanoin rakastavani häntä ja sain hänet itkemään.

Vierailija

Minä kerroin ensin. :)
Toisaalta mies oli jo pitkään vaikuttanut siltä että sanoo kohta jotakin todella merkitsevää.. mutta olin vaihtanut puheenaihetta sillä olin epävarma vielä omista tunteistani. Lopulta kerroin hänelle miten paljon häntä rakastan, ja samat sanat sain kuulla heti takaisin. Se on yksi hetkistä mitkä on meidän suhteesta jäänyt parhaiten mieleen :)
Maattiin sängyllä vierekkäin pitkän juttelun jälkeen, jonka jälkeen vain katselimme toisiamme :D Oli aika söpö tilanne.

Vierailija

Minäkin mukaanlukien kuuluin ennen niihin naisiin, jotka ehdottomasti haluavat odottaa että mies tunnustaa rakkautensa ensin, mutta enpä enää :) Olen siis seurustellut mieheni kanssa pian 7kk, ja hän on ensimmäinen ns. "virallinen" poikaystäväni, häntä ennen siis ollut vain pientä juttua muiden kanssa.

Kuten siis sanottu, minä halusin odottaa että poikaystäväni lausuisi noi rakkauden sanat ensimmäisenä. Kuitenkin yhtenä talvisena iltana maattiin poikaystäväni sängyllä yöllä, oltiin juteltu jo monta tuntia ja tunnelma oli aika söpö. Se hetki tuntui niin oikealta, että mietin ehkä sekunnin ennen kuin sanoin rakastavani. Siinä vaiheeessa ei ollut enää yhtään tärkeää, kumpi sen kerkeää sanomaan ensimmäisenä. Pääasia on, että tunnustaa rakkautensa silloin, kun on siitä ihan varma! :) Poikaystäväni vastasi hetken kuluttua rakastavansa myös mua.

Joten, mun mielestä ei ole mitään merkitystä, sanooko mies vai nainen nuo sanat ekana. Tärkeintä on olla just varma siitä, että tarkoittaako sitä. Ja jos mies ei sitten olekaan valmis kertomaan samoin, siitä ei kannata masentua. Kyllä hän sen sitten kertoo samat sanat joskus kun kykenee, toivottavasti siis! Tuskin monikaan mies järkyttyy niin pahasti noista sanoista, ettei kykene enää suhdetta jatkamaan :D

Vierailija

Mies oli juuri päässyt lomille intistä ja lähti pitkästä aikaa kavereiden kanssa viettämään iltaa. Itselläni oli seuraavana aamuna töitä ja menin aikaisin nukkumaan. Aamulla kun heräsin olin saanut kaksi viestiä, toisessa mies ilmoitti olevansa rakastunut muhun ja toisessa vakuutti ettei aikaisempi ollut mitään känniii sekoiluluu. Sain valtavan tunnekuohun ja tunsin olevani maailman onnellisin! Hän tuli hakemaan mut töistä ja aloin nauraa heti autoon istuttuani. Mies ihmetteli ja selitin miten hellyyttävä hän oli kirjoitusvirheineen. Lisäksi kysyin oliko hän tosissaan ja sain vastaukseksi punastuneet posket, pienen hymyn ja myönteisen lauseen. <3

Vierailija

En ollut ensimmäinen.

Kun minun ja nykyisen poikaystäväni suhde oli vielä hyvinki varhaisessa vaiheessa, ihastuminen ja kiintyminen kävi aikas nopeasti, ei voinut edes oikein uskoa sitä miten nopeasti ihastui, kiintyi ja rakastui.

Ja tuolloin kun olimme ehkä reilu viikon vai kaksi viikkoa varsinaisesti seurustelleet, olin kyllä tietoinen itse siitä, että taidan oikeasti olla rakastunut, ja että voisin rakkauden tunnustaa poikaystävälleni mutta viivytin sitä koska halusin olla täysin varma tunteistani ja jännitin jotenkin sen tunnustamista, koska en ollut koskaan ennen sanonut sitä kenellekkään, niin kuin seurustelun merkeissä, koska tämä on ensimmäinen ja ainut poikaystäväni mitä on ikinä ollutkaan.

Poikaystäväni oli lähdössä Puolaan vajaaksi viikoksi kaverinsa kanssa, ja laivamatkalla kun he olivat vielä Suomen puolella hän soitti mulle niin kuin "viimeisen puhelun" ennen kuin menee rajan yli. Siinä hän sitten jutteli niitä näitä matkasta ja siitä miten sillä oli jo ikävä mua, sitten puhelun lopussa se sanoi jotenkin näin että: "Mun pitää kertoo sulle yks juttu, mää taidan rakastaa sua. Näin on ny päässy käymään." Ja mä en osannu oikeen niinku vastata siihen vaikka tiesin kyllä et ny voisin itsekin kertoa rakkauteni. Mä vaan vastasin jotain "Hooh, hui hui.."

Sit ku puhelu loppu, nii mää jäin istuu sängyn reunalle varmaa vartiks ja hoin itekseni että: "Se rakastaa mua, se rakastaa mua, RAKASTAA....minua!" sit itkin tovin, ja rupesin miettii et mitähän se ajattelee kun en sanonu mitään et: "Mäkin sua" tms. Sit suunnittelin et kerron sen kasvotusten, mutta uskallus ei riittänyt en ymmärrä miksi? Kai se rakkauden tunnustus oli mulle henkilökohtaisesti jotenkin iso juttu, sit mietin et sanon sen puhelimessa mut en vaan saanu sanaa suustani jotenka läheti sille sitten varmaan kirjan pituisen tekstarin tunteistani. Ja poikaystävää ei haitannut se että lähetin viestin, se ymmärsi sen täysin että mua jännitti se.

Ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia rakkauden tunnustamisessa, kerrotaan tai näytetään se oikeastaan joka päivä nykyäänkin toisillemme, ja joka kerta se kuulostaa yhtä sielua lämmittävältä. Ollaan oltu nyt 1 vuosi ja 3kk yhdessä, sekä 7kk kihloissa.

Ja et oo mun mielestä yhtään hölmö.
Mulla oli kans sinkkuna ollessa semmonen, että en ikinä itse menny tekemään aloitetta et odotin et mies tekee sen jos on tehdäkseen. Paitsi sitten kun tän poikkikseni kanssa tutustuttiin "netissä" toisiimme, niin minä taisin varsinaisen aloite aloitteen tehdä.
Kun hän kyyläsi mun kuvia päivästä toiseen irc-galleriassa, niin menin sitte kommentoimaan hälle jotain että: "Sinä se jaksat minun vieraslistalla keikkua päivästä toiseen. Niin, että onko sulla jottoonnii asiaa vai ihanko muuten vaan kyyläilet?" :D

Ja siitä se sitte lähti, vaikka vähän äreästi kävin tiuskasemassa tollei :D

Vierailija

Mulle on tunnustettu sekä rakkautta että ihastuksia.
Ihastuksentunnustuksia on tullut monelta mieheltä: kavereilta, puolitutuilta ja pisteenä i:n päälle myös parhaan kaverin kihlatulta :o (tolle viimesimmälle tein selväksi että ei tuu onnistumaan)

Rakkaudentunnustuksia on tullut kaksi kunnollista:

Ensimmäinen tapahtui kolmisen vuotta sitten. Vanha kaveri ala-asteelta ja lukiosta tuli meille käymään. Istuskeltiin takapihalla, kun yhtäkkiä jätkä ottaa mua kädestä ja kertoo, että sillä on mulle jotain. Arvasin, mitä on tulossa, koska olin huomannut hänen ihastumisensa, vaikka jätkä ei ollutkaan sitä sanonut. No, se kaivoi rakkausrunon/-laulun ja pyysi lukemaan. Kun mä sain luettua sen, olin vissiin aika ilmeetön, poika kysy et mitä mieltä oon. Mumisin jotain, et täytyy miettiä. En ite ollut ihastunut poikaan, pidin ja pidän yhä meidän suhdetta vain ja ainostaan kaverisuhteena. Myöhemmin ilmoitin pojalle, etten tunne samoin sitä kohtaan. Poika sanoi vaan, että jos mieli muuttuu, se on valmis kokeilemaan. No, eipä ole muuttunut...

Toinen rakkaudentunnustus tuli nykyiseltä poikaystävältä. Se oli kertonut ihastuneensa muhun ensi silmäyksellä ja pyysi lopulta treffeille. Joku kuukausi ensitreffien jälkeen oltiin menossa Helsinkiin hieman viihteelle. Minä ja jätkä ei oltu juotu, toisin kuin muut seurueen jäsenet...Anyway, siinä bussimatkan aikana mies nojaa muhun ja sanoo: ''Mä rakastan sua.'' Vastasin samoin ja loppuilta oltiinkin aika tiiviisti yhdessä (ja se yllätti mut myöhemmin kukilla samana iltana ;>)

Mä en hirveän helposti luota ihmisiin, ja siksi voinkin vaikuttaa hiemna kylmältä ja etäiseltä. Tää mies saa kuitenkin mun sukat pyörimään ja siihen voi luottaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat