varattu, silti ihastunut

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt noin vuoden, ja suhteemme voi hyvin, olemme todella onnellisia yhessä. Rakastan poikaystävääni paljon, ja hän minua. Olen kuitenkin "jännitysjanoinen" sekä aika spontaani ihminen, ja kaipaan aina jotain uutta -edes pientä- tuulta elämääni.

Tällä hetkellä olen ihastunut poikaystäväni hyvään ystävään. Olemme samallaisia, musiikkimaku täsmää, huumorintaju on samaa, käytös ja kaikki samaa. Näen hänessä paljon samoja piirteitä mitä myös itsestäni löydän. Ja ehkä isoin syy, hän tykkää pohtia syvällisiä asioita, ja nauttia elämän pienistä asioista (esim. istua vain hiljaa ja tuijottaa tähtiä tunnin putkeen sanomatta sanaakaan)

Tämä tyyppi vetää ihan hirveästi puoleensa, ja nykyisin huomaan että vierailen usein hänen facebook sivullaan vaikkei siellä ikinä ole mitään uuttakaan. Katson mitä hän viimeksi kuunteli, ja kun näen häneet, vatsassa menee perhosia. (Kuin ylä-asteella) Vaikka menen illalla kultani kanssa nukkumaan, tämä tyyppi vähintään käy mielessä. Ellen sitten jopa vahingossa jää häntä miettimään.

En ikinä haluaisi riskeerata nykyistä suhdettani, ja olen poikaystävälleni uskollinen, en voisi koskaan häntä pettää. Tiedän, että suhteessa on normaalia vähän ihastua toiseen. Mutta tuntuu että tää ihastumisen tunne saa liiallisen vallan jo. Mitä pitäisi tehdä / ajatella? :( Olin jo päättänyt etten tästä puhu kenellekkään, mutta pitäisikö olla vaan näkemättä koko tätä tyyppiä? Onko kukaan ollut samanlaisessa vaikeassa tilanteessa? Kokemuksia kaivataan!

Tämä alkaa vaikuttaa hieman jo suhteeseen, sillä joskus kun olen hiljaa ja jään vaikka miettimään että olipas keskiviikkona kivaa kun nähtiin "pekkaa". ja poikaystävä ihmettelee että "mitä sä nyt taas mietit, kerro oikeesti"

Että tulipa epäselvä teksti, mutta kai siitä kaiken oleellisen irti saa. En uskalla puhua tästä kenellekkään, oli pakko kuitenkin "jollekkin" puhua, pyytää neuvoa..

Kommentit (2)

Vierailija

Silloin kun olin itse suhteessa, ihastuin kanssa pariinkin tyyppiin. Mulla on välillä tapana ihastua vähän silleen "yli", että miettii just tosi paljon sitä toista, ja unelmoi ehkä vähän turhaakin. Mutta sitten tajuan, ettei hommasta edes tulisi ehkä mitään, ja pojan kanssa on kivempi olla kaveri. Ja jos todella rakastat poikakaveriasi, niin ala vaan ajattelemaan häntä enemmän. Kun alat miettimään sitä toista poikaa, niin sanot aivoillesi että nyt hei, sulla on vieressäs sun elämäs rakkaus :) sitten teet mielessäsi listan siitä, miksi poikakaverisi on niin ihana, mitä kaikkea ihanaa olette tehneet yhdessä, ja mietit vaikka hänen hymyään :D ihastuksia tulee ja menee, rakkaus pysyy.

Vierailija

kiitos tosi paljon tosta vastaukesta! Just jotain ton tapasta halusinkin kuulla (: Olin alkanu väkisin aattelemaan että väkisin pois mielestä se toinen, enkä niinkään keskittyny miettimään tän poikaystävän ihania puolia. Ehkä mieluummin pitäisi todeta että onpas mukava ja komea jätkä muttei koskaan yllä oman poikaystävän tasolle.

Tosi hyvän tekstin kirjotit, selveni ajatukset entisestään. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat