E-pillereistä tietävät

Vierailija

Aloitan nyt lähiakoina ensimmäistä kertaa e-pillerit (Gestinyl).

Ensinnäkin, lääkärin määräyksestä minun pitäisi syödä aina kaksi laattaa putkeen, halutessani voin syödä myös kolme, jonka jälkeen vasta pidän tauon.

Onko ketään muita, jotka syövät aina kaksi laattaa putkeen? Onko tiputteluvuoto toisen laatan kohdalla kauhean yleistä?

Toiseksi kyselisin painonnoususta. Kuinkahan todennäköistä on, että paino nousee vaikka söisi saman verran kuin ennenkin ja liikkuisi säännöllisesti?

Pelkään myös, että nuo kyseiset e-pillerit laukaisevat aknen tai pahentavat ihon kuntoa (tällä hetkellä kasvojen iho ihan ok kunnossa, lukuunottamatta muutamia näppyjä ja rasvoittumiseen taipuvaa ihoani, selässä on kuitenkin näppyjä enemmänkin)

Iso kiitos, jos joku vaivautuisi vastaamaan! :-)

Kommentit (3)

Vierailija

on ihan normaalia, että tulee tiputtelua mut jos se jatkuu pitkän aikaa nii käyppä vaihtamas johonki toiseen merkkiin. mulla toimi loistavasti ehkäsy laastarit! tissit vähän kasvo mut se ei ookkaa mitenkää negatiivista. painon nousu on iha normaalia mut sen pitäs kyllä tasottua aikanaan kun myös toi akne voi puhjeta....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat