Poikaystävän exä ärsyttää ja pilaa kaiken

Vierailija

Hei!

Minua vaivaa poikaystävän exä. Olemme seurustelleet melkein vuoden. Alusta asti hänen exänsä on soitellut ja huutanut puhelimessa törkeyksiä minusta ja kysynyt liian intiimejä asioita meistä ja verrannut meitä heihin aikaisemmin. Minä olen sanonut poikaystävälle että en tykkää siitä että vastaat sen puheluihin. sitten se vastaa exän puhelkuihin aina joskus. joskus he riitelevät ja en jaksa kuunnella. mutta poikaystävä perustelee sitä sillä että olemme olleet ystäviä 10 vuoden ajan että ei halua lopettaa ystävyys suhdetta. sitten jouluna hänen exä osti poikaystävälleni boxerit ja pahalta tuntuu kun hän käyttää niitä kokoajan. ja hän puhui ennen kokoajan exästä vaikka he erosivat monta kuukautta sitten kun aloimme seurustella.hän vieläkin puhuu asioista mitkä ärsyttävät. ärsyttää kun poikaystävä aina manitsee siitä kuinka alhainen rasvaprosentti exällään on ja kuinka laiha hän on ja kuinka isot rinnat hänellä oli että piti mennä erikoiskauppaan ostamaan sopivat rintaliivit. kerran hänen exänsä soitti ja pyysi laivalle mun poikaystävää ja mun poikaystävä suostui eikä olis ottanu mua mukaan ja jättäny mut kotiin enkä oo edes ikinä nähnyt kasvokkain exää. olisi vähän eriasia jos se olisi ihan oikeesti ystävä. tuli paha mieli siitä kun olin menossa leikkaukseen ja poiakystäväni sanoi että meen laivalle että mun täytyy mennä leikkaukseen yksin. että exä menee etusijalle. ja löysin tämän exän alastonkuvia. Mun poikaystävä on muuten mukava ihminen ja herttainen. se on liiankin paljon mun kanssa pettääkseni mua exänsä kanssa. en kyllä usko että hän olisi pettänyt. sillä exä on niin ruma ja halvannäköinenkin ja se tyrkyttää itseään seiskalle että säälittää. sitten sillä on noussu kusi päähän sen takia se suhde niillä päättyikin. Mulla on mennyt usko ihmisiin. Mä oon aina niin kiltti että mitään en saa vastineeks. Mä olin exää kohtaan ok meidän suhteen alussa enkä ikinä haukkunu. Mutta nyt se mitä se exä on mulle aiheuttanu unihäiriöitä,masennusta,itsetuhoisia oireiluita niin ei tiou sääliä hänelle multa. se on haukkunu mua vaikka miksikä vaikka ei oo ikin nähny mua. Kaikki olis täydellistä jos sen exän sais pois meidän elämästä. Hänenn exänsä on menossa naimisiinkin että en tiedä valitanko täällä turhaan...

Kommentit (15)

Vierailija

jopas oli tekstiä! täytyy kyllä sanoa et itse en tollaista käytöstä katsoisi poikaystävältäni. ymmärtäisin jos ne olis keskenään ns normi kavereita mut se eksähän käyttäytyy ku mikäki idiootti? ja jos haukkuukin sua niin miks sun poikaystävä kuuntelee sellaista tekstiä omasta tyttöystävästä`? olin ihan varma et se eksä havittelee poikaystävääs takas kunnes luin ton vikan lauseen. mut jos se ex haluis olla vaan kaveri niin aika outoo et se haukkuu sua jne.. en tiiä vaikea sanoa mtn mut ite en kyl tollast menoo kestäis, tsemmpiiii !

Vierailija

No huh huh. Oisiko vakavan keskustelun paikka teillä. Kyllä on ok olla kaveri exän kanssa, mutta eihän tuollainen käy että antaa haukkua tyttöystävää ja lähtee laivalle ilman että edes kysyy että onko ok. Ja minusta on ehdottomasti hyvän maun vastaista hehkuttaa exää nykyiselle, sinun kuvailujesi mukaista kohtelua minä en ainakaan sietäisi kyllä yhtään pidempään, en olisi sietänyt noinkaan pitkään kuin sinä, olettaen että sitä on jatkunut koko seurustelun ajan.

Kysy mieheltä, että onko hän ensinnäkään päässyt edes yli heidän erostaan, kun tuolla lailla entistään hehkuttaa. Ja kerro suoraan, syyttelemättä, miltä hänen käytöksensä tuntuu. Kerro, että sinusta tuo ei enää mene kaverisuhteen piikkiin pelkästään. Sillä en minä ainakaan exilleni ostele alusvaatteita lahjaksi, vaikka hyviä ystäviä ovatkin.

Ihme että poikaystäväsi ei itse tajua miten urpoa käytöksensä on! O_o

Vierailija

Ite oisin suuttunu aikoja sitte ja soittanu sille eksälle ite henkilökohtasesti ja käskeny painua v**** jos ei muuten menisi perille. Toisaalta jos pitää vieläkin sun jätkästäs nii mikä sitä estää tyrkyttämästä itteään jos jätkäs vielä lähtee mukaan (Tekstin perusteella..)

Ite en kattois tollasta tilannetta! Älä anna poikaystäväs kohdella sua noin? Juttele sille pitkään ja vakavasti miltä susta tuntuu.

Vierailija

Samaa mieltä kuin edelliset. Poikaystävällesi on selvästi tärkeämpi exänsä kuin sinä. Jo on törkeää käytöstä jättää sinut yksin menemään leikkaukseen, kun itse lähtee exänsä mukaan laivalle juhlimaan. Vaikka exä meneekin naimisiin, se ei tarkoita, että hän aikoisi luopua poikaystävästäsi!! Kuulostaa niin halvalta hutsulta, että hänelle ei riitä mikään, että on pakko saada kaikki jätkät tykkäämään itsestään. Ja luulen, että poikaystäväsi on pettänyt sinua hänen kanssaan siellä laivalla varsinkin. On uskomatonta, että hän ei edes puolustele sinua exälleen ja vastaa hänen puheluihinsa, kun tietää mitä on luvassa. Tilanne ei ole terve näiden kahden osalta. Poikaystäväsi ei selvästikkään pysty luopumaan exästään ja toisin päin. On kamalaa ajatella mitä olet joutunut kestämään näinkin kauan. Ero tekee kipeää, mutta se on parempi vaihtoehto, kuin että kestäisit vielä pidempään halpaa kohtelua. Usko kun sanon, löydät vielä jonkun joka aidosti välittää sinusta ja olet hänelle se AINUT nainen! ;)

Vierailija

mä en katsois tollasta mieheltä. jos exä menee edelle niin ei hyvä! ja jos viel lähtee sen kanssa laivalle ennemmin kun sun tueksi leikkaukseen ni mulla ainakin katkeais kamelin selkä eli ero tulis. sanoit ettei ole aikaa pettää mut mitä sä luulet että ne siellä laivalla on tehnyt? tuskin ainakaan juonut smurffilimua ja pomppinu pallomeressä..??

Vierailija

Ihan samaa mieltä kun edelliset.. Ei tollasta käytöstä kannata katella. Ite en kestäis tollasessa tilanteessa.. Sun on parempi olla jos löydät jonkun joka pistää sut etusijalle.

Ero sattuu, mut satutat itteäs noin vaan enemmän :/

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Hyvänen aika! Ihan pahaa teki lukea tuollaista tekstiä! Miten sun poikaystäväsi kehtaa kohdella sua noin?!

Olen samaa mieltä, kuin muutkin, että keskustele miehesi kanssa ja ota selvää onko hän vielä kiinnostunut exästään. Jos on, niin asia olisi minulle ainakin harvinaisen selvä, jättäisin heti. Tsemppiä!

Vierailija

Hei!
Olet samassa tilanteessa kuin minä viime kesänä. Poikaystäväni exä oli roikkunut suhteessamme mukana jo vuoden, poikaystäväni käyttäytyi samallaltavalla kuin sinun, soitteli exänsä kanssa ja saattoivat lähteä porukassa johonkin ja tietenkään minua ei huolittu mukaan. Exä lensi lopullisesti ulos suhteestamme kun jätin poikaystäväni. Se oli elämäni kamalin ja raskain päätös. Poikaystäväni silmät aukesivat kun hän tajusi että oikeasti oli menettämässä minut. Silloin kaikki yhteydenpito poikaystäväni osalta exäänsä loppui ja hän tuli perässäni vieraalle monensadan kilometrin päähän anelemaan minua takaisin. Suostuin mutta tiukoin ehdoin exän suhteen. Nyt olemme olleet onnellisesti yhdessä jo melkein vuoden tapahtumien jälkeen.

Exä aiheutti aina silloin tällöin riitaa vielä senkin jälkeen,mutta tajusi lopulta kun poikaystäväni ei enää antanut huomoita että hänen ruikutuksensa oli turhaa. Kannattaa oikeasti miettiä että mitä haluaa. Saatat olla poikaystävällesi ''itsestään selvyys'' ja siksi exän kanssa pelleily jatkuu. En kehota jättämään häntä mutta elämän laatu tuollaisessa tilanteessa on todella huono. Jos poikaystäväsi todella rakastaa sinua niin hän on varmasti valmis tekemään kaikkensa sen vuoksi ettet jättäisi häntä.

Tsemppiä sinulle, usko itseesi, kuuntele sydäntäsi ja mieti mitä haluat <3

Vierailija

Itselläni on melkein samanlainen tilanne, mutta nainen ei kuitenkaa hauku minua. Tai en ole ainankaan kuullut. Itse sanoin miehelleni, että valitsee minut tai entisensä heilan, koska en jaksa enää olla tälläisessä tilanteessa! Tunnen mieheni entisen naisen perhetuttuna.

Jaksamisia sinulle ja toivottavasti asia etenee parempaan päin sinun kannalta!

Vierailija

Minäkään en kyllä sietäisi tuollaista kohtelua, anasaitset parempaa! Minäkään en käskisi jättämään, mutat kannattaa miettiä vakavasti, tahdotko olla tuollaisessa suhteessa. Puhu kunnolla poikaystävällesi asiasta (ja anna hänelle aikaa sulatella sitä, oma poikkikseni on ainakin aina vastahangassa ensin kaikkeen, mutta sitten kun miettii asioita rauhassa tajuaa ponttini), ja ellei hän muuta käytöstään, harkitse vakavasti suhteen päättämistä, vaikka se sattuisi. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua. V****mainen eksä, kyllä, mutta myös epäreilu poikaystävä. Ei tärkeitä ja arvokkaista ihmisiä kohdella noin.

Vierailija

Tyttö nyt herätyskello soimaan! Tuossa on jotain todella pahasti vialla. Kompaten edellisiä, itsekään en sietäisi moista. En entisen, enkä varsinkaan poikaystäväni osalta. Tosi asia on se, että tämän entisen käytökseen et voi vaikuttaa, mutta jos miehesi rakastaisi sinua todella, tämä ei ikipäivänä lausuisi kommentteja ääneen sinulle eksän täydellisestä vartalosta tai mistä hemmetistä hälle liivejä hakivat, ylipäätään millään muotoa vertailisi teitä tieten tahtoen. Eikä liioin vastailisi eksän soittoihin ja jäisi riitelemään tämän kanssa. Eksä on eksä, jos siitä on päästy yli sen pitäisi olla samantekevä, ei kiihkotunteita herättävä henkilö.

= Jätä se. Tuo ei tuosta muutu, pahenee vain.

Vierailija

Sä olet varmasti todella ihana, suloinen ihminen ja siksi sinun pitääkin nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja VAADIT itsellesi parempaa. Jos poikaystävä puhuu jatkuvasti eksästään ja muutenkin pistää eksänsä etusijalle niin on jätkällä prioriteetit väärin.

Keskustele sille asiasta, että asia joko muuttuu nyt tai jätkä vaihtuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat