Voinko olla raskaana .. ?

Vierailija

harrastin pari kertaa seksiä 5viikkoa sitten ja käytimme molemmilla kerroilla kumia. Nyt kuitenkin menkat on viikon myöhässä, alavatsaan sattuu ja polttelee samalla tavalla kuin menkkakipujen aikana, päänsärkyä on päivittäin, väsymystä, ärtyisyyttä, palelemiskohtauksia, pahoinvointia ja tuntuu ettei muutenkaan jaksais mihinkään keskittyä...
voiko siis olla mahdollista että olisin raskaana vaikka ehkäisyä on käytetty ? tiedän toki ettei se varmaa suojaa takaa..
Kysyisin myös että myydäänkö raskaustestejä apteekissa alle 15-vuotiaille ja paljon ne suurinpiirtein maksavat ? Kuinka monen päivän päästä sen voi tehdä ?

Kommentit (2)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Voit olla raskaana. Kuten itsekin sanoit, kondomi ei takaa 100% ehkäisytehoa vaikka se oikein käytettynä todella turvallinen onkin. Aina on se vähintäänkin pienen pieni mahdollisuus tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta.

Päättelen nyt tuosta raskaustestikysymyksestä että olet itse alle 15? Mulla on oma mielipiteeni sen ikäisten seksinharrastamisesta, mutta koska en tullut paasaamaan vaan neuvomaan niin jätetään se osuus nyt sit pois. Joka tapauksessa raskaustestejä voi ostaa alle 15-vuotiaskin mun käsittääkseni niin apteekista ku normi kaupoistakin. Eikä ne montaa euroa maksa, tosin riippuu merkistä. Tossa sun tilanteessa ku seksin harrastamisesta on jo se 5 viikkoa niin voit kyllä tehdä sen vaikka heti. Noi sun oireet on aika huolsestuttavia mutta ei kannata silti liikaa stressata ettei sit sen takia myöhästy menkat lisää.

Osta testi ja tee se, niin saat sit mielenrauhan. Ja jos se on negatiivinen mut oireet jatkuu eikä menkkoja kuulu niin suosittelen menemään sitten jo tohtorin puheille ja siellä viimeistään saadaan varmuus asiaan. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat