musertava tylsyys..

Vierailija

mikä avuksi??

olen työtön ja opiskelut (luultavasti) jatkuvat syksyllä eli tulevaisuus on epävarmaa, harrastuksia on mutta nekin yksilöllisä tai siis kotosalla yksin harrastelen, ihmissuhteet ovat huonossa jamassa ja se tärkein eli mieheni on etäinen eikä hänellä ole aikaa eikä meillä muutenkaan mene hyvin.

siinä lyhykäisyydessään tilanteeni, päivätpitkät on tylsiä eikä ole tekemistä, eikä rahaa tehdä oikeestaan mitään..

onko täällä hengenheimolaisia jotka jakaisivat omia kokemuksia tai antaisivat neuvoja???

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen myös työttömänä, harrastuksia ei juurikaan ole ja mieheni on myös kovin etäinen kun kaipaa omaa aikaa työpäivän jälkeen.
Mulla ei myöskään oikein ole rahaa tehdä mitään ikinä joten istuskelen päivät pitkät koneella ja katson eri sarjoja. Ja silloin kun tulee tilauksia teen vaatteita mutta eipä tuokaan paljoa vie aikaani kun niitä tilauksia ei paljoa tule...
Yritän nähdä mahdollisimman usein kavereita ja käyn salilla muutaman kerran viikossa jotta pääsen välillä ulos kämpästä.

Vinkkinä voisin sanoa että jos sinulla ja miehelläsi on joku yhteinen kiinnostuksen kohde koittakaa viettää yhdessä aikaa sen parissa.
Itseäni ja miestäni molempia kiinnostaa autot ja mieheni alkoi juuri kisaamaankin niin saamme siinä viettettyä yhteistä aikaa.

En varmasti paljoa auttanut mutta toivottavasti saat jotain ideoita.

Vierailija

kiitti anonyymi, kyllähän tuo hieman auttoi kun tietää etten ole sitten ainoa tällaisessa tilanteessa, mutta tsemppiä myös sulle :)

muutkin kertokaa kokemuksii tai vinkkei!! kiitos :)

Vierailija

Mä olen myös työttömänä ollut jo jonkin aikaa ja kyllähän tuo aika tylsää välillä on.

Yleensä siivoan ja teen muita kotitöitä ja ulkoilen myös paljon, käyn lenkillä ja pyöräilen. Luen myös paljon kirjoja, eli siis kirjastossa tulee myös käytyä, sitä suosittelen. Lainaa kirjastosta iso kasa jotain hyviä lehtiä (esim cosmo ;D) ja lueskele niitä kotona rauhassa. Tee ristikoita tai opettele vaikka neulomaan villasukkia talveksi :D Voisit myös vaikka leipoa jotain hyvää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat