Mavala-tuotteet

Vierailija

Itselläni on ollut Mavala- tuotteista kynnen vahvistajaa.. En oikein vakuuttunut tuloksesta.. Vaikkakin käytin sitä ohjeen mukaisesti ym.

Ostin tänään Mavala-valkokynän.. Hmm.. Mielenkiintoista! on vähän niinkuin peukalo keskellä kämmentä. En tiedä miten saadaan hyvä lopputulos. Ohje ei ole tarpeeksi kertova..... Auttakaa? :)

Eli onko teillä kokemuksia mavala- kynsienhoitotuotteista?
Jos on niin minkälaisia?
oletteko tykänneet?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on itse Mavalan kynsilakkoja (joita tosin en ole paljoa käyttänyt), kynsinauhaöljyä ja kynnenvahvistajaa. Kynnenvahvistajaa käytin joka päivä aika pitkän ajan. Nyt kun olen lopettanut sen käytön niin olen kyllä saanut huomata eron. Kynnet ovat aivan huonossa kunnossa, kun minulla on muutenkin heikot kynnet.
Tuosta valkokynästä minulla ei kyllä ole tietoa. Kirjoitteleppa tänne sitten vastasiko tuote odotuksiasi! (:

Vierailija

Mavala tuotteet ovat aivan mahtavia! Ne ovat edullisia, suurin osa vain 6,95€ perustavarataloista, kuten Anttilasta.

Mulla on kynsien kovettaja, joka todella toimii. Lakka kestää oikealla käytöllä vuoden! Eli todella edullista ja kannattavaa.

Kynsinauhaöljyn ja kynsinauhaveitsen avulla kuolleet kynsinauhat saa helposti pois. Kynsistä tulee tosi erinäköset!

Käytän myös kynsien juonteita tasoittavaa lakkaa, mikä todella toimii mutta loppuu/menee huonoksi melko nopeasti.

Mavalan kynsilakkoja käytän myös, ihan parhaita. Kuivuvat nopeasti ja harjas on just sopivan kokonen.

Kysyit tosta Mavala valokynästä ja mulla on sekin. Ranskalaisessa manikyyrissä kynsien pääthän tehdään valkosiks ja toi korostaa sitä. Kasta kynän päätä vähän ja rajaa sitä kynnen alle. Sillee ranskalaisen manikyyrin tulos on vielä parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat