miesten paineet???

Vierailija

kuinka usein miesten paineet tulevat niin suuriksi että niistä on pakko päästä? onko jtn normaailia aikaväliä vai onko se yksilöllistä? ja vaikuttaako se siihen kuinka usein harrastaa seksiä?

Kommentit (3)

Vierailija

Tarkoitat varmaan seksuaalisia paineita? Tietenkin nuo ovat yksilöllisiä, mutta uskon että suurimmalla osalla noiden purkaminen vaatii (lähes) päivittäistä runkkaamista tai seksiä. (nuo molemmat siis purkavat paineita, viitaten viimeisimpään kysymykseesi.) Eli varmasti päivittäin suurin osa hoitelee hommat, ja parin-kolmen päivän selibaatti voi olla jo niin tuskallista että on pakko päästää lastit pihalle. Mutta edelleen yksilöllisyyden merkitystä ei voi olla korostamatta liikaa, joskin omat arvioni ovat varmasti melko lähellä miesten valtaosan tarpeita.

Vierailija

yksilöllistä on.. Oma mieheni ei esim juurikan runkkamalla paineita oo ennen poistanu (kuulemma tuli tyhjä olo sen jälkeen tai jtn), mut nykyään kun se on intissä nii kyl se on pari kertaa joutunu kahen viikon aikana käden kautta ne poistamaan ku oon kiusannu sitä tekstareilla.. Mut muuten se kyl selvii pariki viikkoo ilman jos on pakko. Jos me taas ollaan yhessä nii kyl se tarvii vähintään kerran päivässä, mielellään useitaki kertoja (siis seksiä).

Vierailija

Varmasti riippuu henkilöstä, mutta väittäisin, ettei normaali terve mies ilman seksiä tai oman käden oikeutta kovin montaa päivää täysissä tolkuissa pysy.

Alkaa tuntua, että maailma on täynnä seksuaalisia ärsykkeitä. Ja palleja rupeaa särkemään. Itse olen havahtunut, että kaksi päivää ilman purkautumista tekee minusta todellisen putkiaivon. Ärsyttävää, kun tuntuu, ettei mitään muuta pyöri mielessäkään.

Ryhdyin omaehtoiseen selibaattiin. Osaksi oppiakseni itsestäni, osaksi rangaistakseni itseäni elämäni suurimmasta virheestä.

Jos haluat lukea enemmän miehen ajatuksia ja tunteita pidättäytymisestä, kurkkaa blogini. Kirjoitan suoraan ja raa'an rehellisesti kärsimyksestäni:

http://totallyfailure.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat