Mies ja outo käytös!

Vierailija

olemme olleet yhdessä n.2 vuotta. Olemme hyvä pari vaikka joskus riitelemmekin, osaamme keskustella asiat selviksi! Ongelma vaan on sellainen, että viimeaikoina mieheni on alkanut olemaan todella ylikorostetun huomaavainen ja rakastava minua kohtaan. Epäilykseni on alkanut herätä, että mieheni pettää minua? Mielestäni mieheni käytöksen muutos parempaan päin on ihana, mutta vaistoni sanoo että jokin ei vaan täsmää?! Olenko turhan kyyninen rakkauden suhteen? Työpaikalla on sellainen nainen joka on avoimesti osoittaneet kiinnostustaan miestäni kohtaan, hän on minua vuotta vanhempi ja sellainen "pubiruusu"(mutta ihan nätti sellaiseksi) joka tyrkyttää itseään, jostain syystä miehet tuntuvat lankeavan tähän naiseen? Mies näkee unia tästä naisesta, tiedän koska hän puhuu unissaan ja kuvailee tämän kauniita ulkoisia avuja. Itse olen kaunis ja hoikka nuori nainen, joten en tajua miksi mies tekisi minulle niin. Suhteestamme ei puutu mitään, kaikki parisuhteen osa-alueet ovat kunnossa, joten vika ei voi olla siinä. Mietin vaan, että miltä tämä teistä kuulostaa ja miksi mies mahdollisesti pettäisi minua? Olen kysynyt suoraan että pettääkö, mutta mies kieltää koko asian. Mutta kyllähän jokainen tietää ettei pettäjä useinkaan tunnusta kysyttäessä. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija

Oikeastaan vaihtoehtoja on kaksi; joko miehelläsi on oikeasti huono omatunto jostain tai sitten hän on vain tajunnut kuinka paljon sinua rakastaa.

Toivottavasti et ala liian mustasukkaiseksi ja vahtivaksi, kuten minä eräässä suhteessa. Luulin että mies pettää ja lopulta jätin hänet sen takia. Myöhemmin sain tietää ettei mies koskaan pettänyt minua.

Vierailija

Mitä hän tarkalleen ottaen vastasi kun kysyit suoraan pettämisestä? Sillä jos hän ei ole pettänyt, hän on hieman suutahtanut sinulle. Tai ollut ns. surullinen siitä ettet luota häneen.
Jos hän taas on pettänyt, uskoisin että vastaus on ollut vain ihmettelevä ei.

Joten miten hän suhtautui kysymykseen? Pettyikö hän luottamuksen puutteeseesi vai oliko hän ihmeissään kysymyksestäsi.

Vierailija

Mies vastasi jotakuinkin niin, että ei tietenkään petä, koska rakastaa mua! Muuten ihana vastaus, mut se kuulostaa jotenkin niin kliseelle! Sitten se ohitti koko aiheen tai seuraavalla suuttuu todella paljon ja alko raivoomaan sekä huutelee eroomisesta! Tuntuu, et se halus vierittää meidän eron mun syyks, jos sillä onkin toinen? Siis ei olla erottu, mut tekee kaikkensa, jotta sais riidan aikaseks ihan pikku jutuistakin?! En enää ymmärrä...HELP!

Vierailija

Outoa että hän näkee unia naisesta joka tyrkyttää itseään hänelle. Sanoisin että puhukaa aiheesta kunnolla joku kerta ja sopikaa siitä etukäteen, sopikaa myös ettei saa suuttua kysymyksistä. Miksi hän suuttuisi jos ei ole pettänyt? Luulisi silloin että hän koittaa todistaa jotenkin että ei ole pettänyt.. Ei pieni mustasukkaisuus ikinä ole pahitteeksi, mutta liika on liikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat