Eka kerta ja tiukka alapää

Vierailija

Ollaan seurusteltu poikaystävän kans pari kuukautta, ja koitettiin sitten seksiä, mutta ei onnistunu ei..
Poikaystävällä on aiempaa kokemusta, ja mulla ei, ja mulla on aikas tiukka alapää.. Hyvä kun tamponi tai yks sormi menee sisään.. Ku haluisin kyllä mut ei vaan mahdu..

Ni pystyykö sitä pimppiä jotenkin venyttämään? Kuulostaa tosi tyhmält mut tällänen ongelma mulla on.. :D ja poikaystävä ei painosta mua mitenkään ja luotan häneen täysin ja koen kyllä olevani valmis, että ei oo siitä kiinni :D

Kommentit (8)

Vierailija

mulla sama ongelma, mutta voin kertoa, että liukuvoide auttaa (saa apteekista) ja tietty siis myös se, että on päässy kunnolla vauhtiin. ja itehän sitä alapäätä voi sormilla vähän yrittää venyttää tai poikaystävä voi. kyl se sit onnistuu, kun on kunnon esileikki alla ja geelit. mut ens alkuun sattuu luultavasti ainakin vähän, mut vaan alussa. oikeestahan sit kun sen saa onnistumaan, toi sun "ongelma" on ihan hyvä juttu.
tsemppiä teille yrittämiseen. :)

Vierailija

Me edettiin ainaki ekalla kertaa liian nopeesti ja muhun otti aiva älyttömän kipiää ! Mutta alkuvaihees pitää ainaki olla tarpeeks rentoutunu, ja sillee. Kokeilkaa ensi "lämmitellä" sormilla kumpaaki, ja sitte vasta meette asiaan, niin eiköhän se siitä :D

Vierailija

Aluks kannattaa vaikka esileikkinä ottaa ihan käsipeliä.Liukkaria kehiin,jos se auttaa.Luotatte toisiinne ni teil on taivas rajan mitä kaikkee voitte kokeilla :D Tsemppiä ! :)

Vierailija

Sama juttu oli mulla. Mut kun vaan työntää monta kertaa yrittää, vaikka vähän väkisin niin kyllä se sitten sen jälkeen kun on ees pari kertaa saanut sisälle ja sitten kun kokeilee toisen kerran uudelleen niin on vähän kostee (liukastusvoidetta), tai muuten vaan kostea niin kyllä se mennöö!

koska ei ekalla kerralla, varsinkin jos sattuu nii kannata rupee kunnolla nussimaan, paremmalta tuntuu toisella kerralla sitte jos ekalla saa muutaman kerran ees sisälle! ;DD

Vierailija

Luulisin että liukuvoide auttaa kyseiseen asiaan. :) Kyllä sitä pystyy venyttämään mutta ehkä ei ole tarpeen. Jos yritätte muutaman kerran ilman venyttelyä ja otatte sen liukkarin käyttöön!! :D. Mä ite en kai edes pysty harrastaa seksiä enneku olen käynyt gynellä leikkaamassa tuon kiusallisen sepate hymen immenkalvon pois. :( En ole ainakaan uskaltanut miesystäväni kanssa kokeilla enkä tiedä pitäisikö?? Pelottaa... :/

boxer.

Sama juttu oli, sit poikaystävä rupes käsipelillä venyttämään sitä ja parin viikon päästä onnistuttiin, mut nyt on ongelmana se, että mun nykyinen poikaystävä ei mahdu sisään vaikka kuinka yritämme venyttää..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat