Miehen ympärileikkaus ja seksielämä

Vierailija

Moi!!

Poikkikseni siis päätyy ahtaan esinahan takia ympärileikkaukseen (kuulostaa tosi oudolta mutta kyse on siis terveysyistä johtuvasta esinahan osittaisesta poistamisesta päiväkirurgiassa). Oon eri keskustelupalstoilta lukenut miesten kommentteja että leikkauksen myötä tuntoherkkyys vähenee ja kiihottuminen saattaa olla vaikeampaa. Leikkaukseen jälkeen seuraa kuukauden kuiva kausi sängyssä. Poikkikselle tilanne on ymmärrettävästi tosi arka paikka. Ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta ja pari kertaa ollaan yhdyntää kokeiltu mutta todettiin että siirretään se leikkauksen jälkeiseen aikaan. Suuseksiä ym on kyllä puuhattu... ;)

Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Kuinka pönkittää miehen itsetuntoa ? Miten seksi luistaa sen jälkeen? Lähinnä pelottaa että koko seksielämä latistuu? o-ou, apuja kiitti (:

Kommentit (7)

Vierailija

Minulla on ollut parikin miestä kenen esinahka on leikattu (toisaalta luulen että lapsuudessa ovat tehneet ympärileikkauksen).

Minusta siinä ei ole mitään erikoista, seksikin on kuten kaikkien muittenkin kanssa :) Suuseksiä ajatellen ympärileikattu on parempi, silloin ei löydy kaiken maailman mömmöjä ja munakarvoja seasta ;) Mutta ei siinä ympärileikatussa ole mitään muuta erikoista, ihan tavallinenhan pippeli... Seksikin tuntuu ihan samalta, ja kyllähän nuo miehet kiihottuvat ihan normaalisti niinkuin muutkin ;)

Amerikassa jopa naiset mielummin valitsevat ympärileikatun, ja on "ällöttävää" jos miehellä on esinahka :)

Ainoa asia mitä koin huonoksi on että en oikein tiedä miten pitäisi runkkaa, ja miten muutenki käyttää handjobis :) Mutta paljon liukkaria tai sylkeä niin johan luistaa :D

Vierailija

Terve! Mun exällä oli myös nuorempana ollut tiukka esinahka, joka jouduttiin sitten poistamaan. Hän oli mun ensimmäinen kunnon poikaystävä, joten nyt jänskättää millaisia nuo tulevat tulevat olemaan, koska se oli niin siisti ja puhdas pippeli! Olen kuullut vaan kauhutarinoita sissijuustoista sun muista... Ja olen kuullut, että joidenkin miesten mielestä oma kalu näyttää isommalta, kun siinä ei ole sitä esiriippua päällä... Ja tuntui oikein kivalta, ja suihin otto kävi oikein kätevästi. Ja tosiaan, kyllä ne miesten halut tiedetään, en usko että ne mihinkään katoaa ;D

Jos haluat vähän poikkiksen mieltä parantaa, niin kannattaa sanoa, että se tosissaan näyttää stodniksessa sitten isommalta ja nätimmältä! Ja jos tuntoherkkyys on vähentynyt, niin sitten hommaatte kivoja leluja sitä virkistämään :D 1,5 vuotta on pitkä aika nykyään olla yhdessä, ja olen todella iloinen teidän puolesta! Kannattaa nuo seksi jutut tosissaan aloitella ihan rauhassa, tutustua tuohon ihmeelliseen maailmaan. Tai ei oikeastaan seksi, ennemminkin suosittelisin rakastelua, kuulostaa paljon paremmalta, ja myös on :) Tsemppiä teille molemmille!

Vierailija

Minun entinen poikaystäväni oli ympärileikattu, parasta seksiä ikinä!! Kestää kauemmin, ja suuseksin antaminen oli paljon mukavampaa kuin leikkaamattomalle.
Eli älä turhia huoli, tämä on sulle oikea onnenpotku! ;)

Vierailija

Naiset on kyllä suureksi osaksi kaksinaismoralisteja. Itketään naisten ympärileikkauksesta, vaikka se lievimmässä muodossaan on vähemmän vahingollinen kuin miehen esinahan silpominen. Sitten vielä ollaan iloisia siitä, että miehellä kestää kauemmin aikaa laueta. Kai tajuatte, että tämä tarkoittaa, että mies ei saa enää yhtä paljon nautintoa seksistä kanssanne kun kyrvän nuppiin on jatkuvan hankautumisen takia kehittynyt paksu nahka suojaamaan? Sama kuin klitorista hankaisi kuivaan kankaaseen niin kauan että muuttuu turtaksi. Itsekkyydellänne on suorastaan sairaat mittasuhteet. Toki terveydellisistä syistä ympärileikkaus on miehelle paikallaan, mutta harvemminpa sitä siitä syystä tehdään.

Niin, ja nää jutut jostain "mömmöistä" ja munakarvoista esinahan alla??? En lähde edes yrittämään analysoida miten joku saa edes päähänsä jotain tuollaista. Eipä ole kertaakaan elämässäni ollut mömmöjä tai karvoja siellä, enkä ymmärrä miten voisikaan.

hej

Mun eka poikkis oli ympärileikattu ja kun oli siis ensimmäinen, niin en asiaa osannut edes ajatella. Mutta jälkeenpäin oon huomannut, että se kyllä kesti pitkään - melkein liiankin pitkään... Johan siinä omat paikat turtuu ja tulee kipeiksi, kun toinen vaan jyystää. Mutta tuo nyt voi olla miehestä riippuen plussa tai miinus :) Ja kiihottumiseen ei kyllä vaikuta mitenkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat