Kummin päin teillä?

Vierailija

Olisin kiinnostunut tietämään kumpi osa puoli teidän suhteessanne haluaa enemmän seksiä?
Tuntuu jotenkin itselläni kovin oudolta kun haluan useammin ja muutenkin enemmän seksiä suhteessamme kuin mieheni. Hän oli aluksi oikeen peto sängyn puolella, mutta nyt vajaan 1,5 vuoden jälkeen ehkä 2 kertaa viikossa. Se määrä on itselleni aivan liian vähän. Ollaan juteltu asiasta, mutta silti en saa yhtään enempää. Ja vielä ikävämmän tilanteesta tekee sen, ettei hän ole ikinä silloin halukas kun itse yritän aloitetta tehdä. Alkaa usein torjutuksi tuleminenkin tuntumaan aika pahalta.
Olen yrittänyt jotain uusia asentoja ja muuta kivaa ehdotella mutta vasta kaiku on kovin hiljaista.

Toivon että tämä ns. kausi menisi hänellä kohta ohi. En ole edes ajatulsen tasolla pettänyt häntä. Mutta jotenkin kaivaa, kun hän on kertonut edellisten suhteiden päättyneen kun nainen on pettänyt..
Tyhmä ajatus siitä että seksi loppuisi lähes kokonaan kalvaa mieltäni. Vaikka kuinka miehestäni välitän ja arvostan mitä hän haluaa en varmasti aio olla ilman seksiä.

Omko jotain kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

jos miehellä on toinen nainen se voisi olla selitys?? tai sitten jostain syystä sillä on muuten vaan mennyt halut (jos on masentunut tms) onko tilanne jatkunut kauankin?

Vierailija

Me ollaan oltu reilut 2v yhdessä ja on seksi vähentynyt. Ei ole vähentynyt liikaa, eihän paikat enää kestäisi :D

Meillä on kyllä aika tasan se kuka tekee aloitteen, vaikka odotankin useammin että hän tekee aloitteen. Meidän "ongelma" on se että hän on aina väsynyt mennessämme nukkumaan illalla ja häntä panettaa aamulla, kun taas mulla ei ollenkaan tee mieli aamulla mutta illalla kylläkin.

Se on hyvä asia ettö olette voineet puhua asiasta, monet eivät pysty puhumaan moisesta asiasta. Ymmärrän että kaipaat enemmän seksiä, mutta pettäminen ei ratkaise mitään. Kaipaat seksiä miehesi kanssa etkä vaan seksiä, eikö?

Mitä jos kokeilisit jotain uutta. Ehdota nyt keväällä/kesällä seksiä rannalla tai jollakin muulla erikoisella/uudella paikalla. Silloin kun harrastatte seksiä, pyri tekemään jotain erikoista älkääkä vaan vanhan kaavan mukaan!

Vierailija

En usko, että mies pettää, niinkuin tuossa aikaisemmin sanottiin.
Yleensä suhteessa seksi vähenee, kun on oltu pitkään yhdessä, se on aivan normaalia. Alussa on se tietty huuma, että ei voida pitää näppejä erossa toisista. Meidänkin suhteessa mies haluaa vähemmän seksiä, kuin itse,joten leikin jonkun verran omilla leluilla. Yritä kehua miestäsi, mutta älä painosta. Tai anna hieronta ja lopuksi silittelyä alavatsasta, hieman housujen sisältä, kyljistä tai mistä mies on aika herkkä, se saattaa kiihottaa. Yritä keksiä vietteleviä keinoja, niinkuin uuden alusvaatesetin esittelyä, näykkäilyä korvasta/kaulasta tai sanot suoraan " hei mies, testataan meidän keittiön pöytä!". Vähän tietenkin riippuu miehestä, tykkääkö hän uusista paikoista, mutta voithan toki kokeilla :)

Vierailija

Aika hyviä neuvoja on kanssa jo tullut.. Oma neuvoni (vaikka en tiedä onko toimiva vai ei, meillä ei ole ollut vielä mtn ongelmia) on jättää aloitteiden tekemiset tekemättä. Ehkä se että et ns. vonkaa, saakin miehesi taas haluamaan enemmän? Ja samalla vältyt pettymyksiltä. Voit myös tietenkin koittaa uusia asioita ja koittaa säväyttää sängyssä, jos tämä auttaisi :)

täällä on toimivia vinkkejä hyvään suihinottoon:
http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/11471/

ja täällä on hyviä niksejä miehen miellyttämiseen seksissä ylipäätänsä:
http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/9250-miten-mies-saadaa...

ja kannattaa kai pitää mielessä että seksin väheneminen on ihan normaalia :) Ja voi myös olla ettei miehesi libido yksinkertaisesti vain ole niin voimakas.

Vierailija

Mieliala parani heti kun kuuli muidenkin mielipiteitä, joten kiitos :) Ja angelycon, idea siitä etten tekisi aloitetta on hyvä. Olen yrittänyt kokeilla mutta halut vei voiton sillä kertaa :D Mutta nyt olisi kyllä hyvä yrittää uudestaan.

Vierailija

Meillä oli aika sama tilanne juuri samoihin aikoihin (1,5 vuoden jälkeen). Minä tein aloitteet, mies ei innostunut. Tarpeeksi monen torjumisen ja harmin jälkeen omat haluni katosivat lähes kokonaan. Ei tullut edes ajateltua seksiä. Kumpikaan ei tehnyt aloitteita -> hyvin vähän seksiä.

Muutamia kuukausia taisi jatkua tätä, kunnes yllättäen mieheni olikin se halukkaampi osapuoli. Hän alkoi tehdä aloitteita lähes päivittäin ja sitä myöten omatkin haluni palasivat. Nyt seksiä on taas sopivasti :)

Eli tosiaan, jos mies ei syty aloitteista, voit kokeilla jättää ne kokonaan pois. Meillä ainakin toimi! Nyt halutaan taas molemmat suunnilleen yhtä paljon.

Vierailija

joo hei ite oon kyl kans kokeillu sitä etten sit niin enää tee alotetta ku on huomannu ettei toinen ehkä oo enää niin innokas. yleensä kyl mies meillä innostuu sit ku teen alotteen mut en mäkään aina taho alotetta tehä!!

muutenki tahon aina välil "näpäyttää" miestä, jso se käyttäytyy välinpitämättömästi jne niin käyttäydyn itse samoin sitä kohtaaan, usein se tajuaa paremmin ku saa itse kokea mitä mä oon tuntenu!ku en jaksa ite aina ns valittaa sille, tehokkaampi keino on näyttää sille!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat