mitä teen?!!

Vierailija

Mulla hajoo pää kohta. Miehelläni on tapana hermostua ihan turhista asioista hirveän helposti. Ja sitten mulle siitä kiukuttelua, vaikka asia ei olisi mitenkään sellainen että vaikuttaisin siihen. Mulle se voi näyttää nyrpeetä naamaa ja kiukuta mutta kaikille muille ollaan niin iloista poikaa. Mä en jaksa enää yrittää ymmärtää ja tehdä kaikkea mahdollista että sillä olis hyvä olla. Yleensä jos joku juttu on väärässä paikassa ja edessä mä oon niin kiltti ja siirrän sen. Ei kiitosta ei mitään. Niin ja mä olen aina edessä tai en osaa tehdä jotain. Hän saa mulle päivittäin pahan mielen eikä yleensä ees tajuu pyytää anteeks. Kun mä vaan aina luuleen kaiken hänen mukaansa.
Mä lopetin röökin polttamisen hänen takiaan ja muutenkin oon yrittäny alkaa pitää itestäni parempaa huolta. Mutta tuntuu ettei mikään kuitenkaan riitä.
Nykysin häntä ei ees huvita antaa ns ylimääräisiä haleja tai pusuja. Kaikki on hänen päätettävissään.
Yritän vain olla poissa edestä ja muutenkin huomaamaton ettei se vaan suuttuis mistään.

Kuitenkin hän on välillä niin ihana ja kertoo että rakastaakin mua.
Mun tekis vaan mieli pakata tavarat ja mennä. Mutta en nää omaa elämääni parempana yksinkään. Rakastan häntä suunnattoman paljon enkä halua olla ilman häntä.

Tuli hieman pitkä mut pakko päästä purkaa johonkin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat