poikaystävä oikkuilee

Vierailija

nyt on sellainen tilanne että itse olen työharjoittelussa ja poikaystävä on päivisin kotona kun kerran on työtön, ja nyt oon huomannu että poikaystävä äksyilee kauheasti heti kun tulen kotiin ja suuttuu taas hetken päästä kun on leppynyt. Mulla alkaa mennä hermot kun oon päivisin töissä ja sit ku tuun kotiin ni pitäis alkaa toista lepytellä siinä. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä kun toinen on nyt niin vaikeana ettei itelläni meinaa löytyä jaksamista moiseen. Nykyään oon paljan kavreiden kanssa ja ajatus poikaystävän kanssa viettäminen alkaa tuntua jo lähes inhottavalta kun saa aina pelätä että koska se taas vetää palkokasvit nenäänsä :\

Kommentit (4)

Vierailija

kerro sille miltä susta tuntuu, niin ehkä se sitten ymmärtää käytöksensä mahdolliset seuraukset. kyllä jos yhessä asuu niin pitää voida puhua asioista.

Vierailija

Juttele sen kanssa kunnolla ennenku on liian myöhästä. Jos et kunnolla asiasta juttelu niin sunkin suljettu ärsyyntyminen alkaa purkautumaan, ja voi käydä niin ettet pysty näkemään koko suhteella minkäänlaista tulevaisuutta. Kunnon keskustelu pelastaa

Vierailija

Oon samaa mieltä aikasempien kanssa, mutta älä kuitenkaan ihmettele jos et saa mitään kovin avartavaa vastausta.
Meillä on aika lailla sama tilanne. Tosin mä olen työtön ja mies se kuka on töissä. Jo aamulla mieheni saatta olla lievän puoleinen v***upää. Töistä tullessa se on yleensä pahempi. Olen yrittäny kysellä ja kertoo miltä tuntuu ku se hermostuu ihan turhista ja hirmu nopeesti. Vastaus on aina sama jotain et sä vaan luulet. Se onnistuu aina siinä että mä vaan muka luulen ja jos sit viel kyselen ni takuu varma harmostuminen. Ja iltasin hänellä on lisä työ kotona ja mulla on ollu tapana auttaa ku tykkään sitä tehä. Nykysin vaa mä meen aina edeltä ja oon melkee kaiken tehny ku se tulee ja sit se jaksaa viel sielläki hermostuu kaikesta. Menee niin hermo tollasee. Mut kai se ohi menee.

Koita jaksaa sitä äksyilyy..

Vierailija

huoh, oon yrittänyt kysellä miksi se tolleen ärtyilee mutten saa mitään kunnon vastausta, ja olen kertonut monesti että en jaksa sen kiukuttelua jatkuvana syöttönä. Äskenkin suutahti kun kaveri soitti ja halus vaan varmistaa etten tuu kahville tänään ja sit toi yks alkaa vaan jankkamaan et mun pitäis mennä, enhän mä haluu viettää hänen kanssa aikaa viikonloppuna. huh.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat