Suuseksiä? Apua!

Vierailija

Olen tuoreessa suhteessa (joka on itseasiassa ensimmäiseni) ja tahtoisin antaa miehelleni suuseksiä. Olemme keskustelleet aiheesta ja kerran mies itsekkin kysyi, että tahtoisinko kokeilla. Harvoin minussa ujoutta ilmenee, mutta tuossa tilanteessa se suorastaan paistoi! Jotenka mokelsin vastaukseksi jotain epämääräistä (johonka mieskin naurahti), ja jatkoimme muuta "touhuamista". :D Suuseksin antavana osapuolena ei siis ole kokemusta. Jännitän sitä että en osaa tai jos olen mieheni mielestä huono :( Seksistä puhumme kyllä avoimesti, ja hän tietää ettei minulta löydy kokemusta, mutta teen itse tästä jonkun sortin ongelman :D Tahtoisin olla jo ekalla kerralla paras! :D

Kommentit (2)

Vierailija

Muaki kyllä jännitti että miten tulee menemään kun ekan kerran mies pyys :D Mutta siis tärkeintä on että yrität olla satuttamatta, eli varo ihmeessä ettei hampaat osu! Ei siinä muuten voi oikeestaan hirveen pieleen mennä :) Voit vaan hiljakseen tutustua siihen ja miltä se tuntuu suussa, ja mitä kaikkea sillä voi tehdä :D Ja varmasti miehes ymmärtää että kun on kokematon siinä nii voi vähän jännittää, ja voit siltäki tietenki pyytää neuvoja ja kysyä että mistä se tykkää. Eiköhän se ihan hyvin mene!

tääl on muuten vanha aihe oikeestaan samasta aiheesta, ja siel on paljon hyvii vinkkejä :)
http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/11471/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat