Poikaystäväni jätti mut :(

Vierailija

Muutama päivä sitten täyteen tuli 5 kk. Tosiaan, olimme sopineet että nähtäisi tänään, mutta hän sanoi että ulkona sataa, joten ei ehkä olisi hyvä nähdä.. En tajua miksi näin. "Kinastelimme" vähäsen, kun kerroin hänelle yhtä juttua, hän vain vastasi hieman vittumaisesti, mutta uskon että läpällä. No kuitenkin ohimennen kysäsin että haluaisiko hän enää edes olla yhdessä kanssani, ja hän vastasi ettei oikein tiedä:(. Sanoi, ettei ollut varma tunteistaan mua kohtaan, koska olin muuttunut viimeaikoina. Olen kuulemma hänen mielestään outo ja lapsellinen. Hän sanoi että oisi kertonut mulle kasvotusten mutta kun kysyin niin ei halunnut valehdella

Jep, tiedän että olen muuttunut! Käytökseni häntä kohtaan välillä ei niiin hienoa. Mulla on ollu puolen vuoden ajan itkukohtauksia, olen viillellytkin välillä, ahistaa, kaikki tuntunu menevän huonosti. Kuvittelin pääseväni siitä tunnetilasa ohi, mutta ei. Paha oloni alkoi näkymään käytöksessänikin, tiedän sen.

Mä itsekin olin miettinyt, et oiskohan ero munkin kannalta parempi vaihtoehto. Ehkä tää sitten on. Tosiaan, olemme kumpikin 16-vuotiaita

Kommentit (1)

Vierailija

Ikävä kuulla että sut jätettiin :/

Kuitenkin ahistus, itkukohtaukset ja ehkä välillä viiltelykin yms on suhtkoht normaalii teini-ikäsenä kun tunteet on aika myrskysät. Ja kuulostaa siltä ettei teidän suhde välttämättä sitten ollu sulle ihan tyydyttävä jos kerran et ollu kummiskaan onnellinen. Muista et oot vielä nuori ja kyllä tuolta noita miehiä löytyy :) Ensiks vaan yrität saada ton oman pahan olon loppumaan ja saada ittes taas voimaan hyvin.

Ja vaikka se sattuu, niin 5kk on kummiski vielä suht lyhyt aika, niin että voit olla ilonen ettette ollu pitempään koska sillon ois sattunu vielä enemmän.. Koita jaksaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat