luottamuspula

Vierailija

Eilen kävi hassusti, kun työpaikalleni tuli nuori tyttö innoissaan puhuen puhelimessa. Ohimennen kuulin keskustelun, jossa tyttö oli tavannut paikallisessa moottiripyöräliikkeessa komean ja ihanan pojan. Poika oli flirttaillut ja ollut erittäin läheinen. Samantien tajusin kyseessä olleen avomieheni. Laitoin miehelleni viestin ja hän myönsi asian. Nyt en tiedä mitä uskoa, koska miehelläni taipumusta flirttailuun tahattomasti. Hän väittää käyttäytyneensä normaalisti, mutta tunnen mieheni ja tiedän, että kauniin naisen kanssa hän ei ehkä muista, mikä on normaalia käytöstä. Ja kerran riidan keskellä hän myönsi katselevansa muita naisia.

Eli ongelma on nyt siinä, että pelkään hirveästi. Pelkään, että hän flirttailee muiden kanssa ja vertailee minua. Pettämiseen en usko, mutta minua loukkaa tuollainen käytös. Itse kun en tarvitse muita miehiä. Tänään kun hän lähti töihin, jäin itkemään hänen peräänsä.
Olisiko kenelläkään kannustavia sanoja tai kokemuksia kyseisestä aiheesta?

Kommentit (5)

Vierailija

Itse olen oikeastaan samanlainen avokkisi kanssa. Flirttaan tahattomasti. Se on osa luonnettani ja itse en edes osaa asiaa huomata tai pistää merkille, mutta muut osaavat. Oma mieheni oli pitkään asiasta erittäin harmissaan, kun koki että flirttailen kaikkien muiden, paitsi hänen kanssaan, vaikka minun näkökulmasta se oli vain ystävällistä puhetta vieraalle ihmiselle ja mieheni tunnen jo niin hyvin, etten koe tarvetta kujertaa hänestä tietoja ulos. Jotkut vain ovat sellaisia, eikä se todellakaan tarkoita, että muut olisivat silloin mielessa, kuten ei itsellänikään koskaan ole, se on vaan tapa koettaa olla mukava muille.

Se, että miehesi myönsi katselevansa muita, oli virhe, sillä nyt asia vaivaa sinua. Tosiasia on kuitenkin se, että KAIKKI miehet katselevat ympärilleen ja siellä näkyviä "maisemia", vaikka olisivat kuinka naimisissa ja perheenisiä. Jopa oman isänikin pää kääntyy hemaisevan naisen nähdessään, vaikka olisin äitini kanssa vieressä tämän pienen pään liikkeen todistamassa, kuten myös mieheni tekee tätä. Ei se todellakaan tarkoita sitä, että mies muita ajattelisi tai sinua kriittisesti vertailisi muihin. Hän vain katsoo kaunista näkyä. Onko siinä jotain sinua loukkaavaa? Minusta ei.

Senpä takia, fiksuna ja aikuisena naisena, kannattaa tuollaiset "pelot" ja itsensä kiusaamiset jättää kokonaan pois ja nauttia siitä, että miehesi on rinnallasi. Jos hän haluaisi jonkun muun, hän ei uskottavasti olisi enää rinnallasi tai olisi edes myöntänyt tekosiaan sinulle. Hän on kuitenkin sinulle avoin ja rehellinen, joten mitä ihmeen pelättävää sinulla on?

Vierailija

täytyy sanoa että jopas oli sattuma että kuulit sen tytön puhelun ja osasit yhdistää oikein!!!

ite oon kyl kans ehkä vähä selllanen et tykkään just olla (tosi) ystävällinen uusille/vanhoille tutuille, ja joskus mun hymyily ja ystävällisyys saattaa antaa vähän vääriä kuvia ( varsinkin tuntemattomille). siis kylhän sitä nyt itekki kattoo jos vastaan kävelee komea mies, en mä yritä väittää etten katsoisi, ja jos ollaan tyttöjen kesken niin saatan jopa heittää tytöille jtn kommenttia, mutta se on kyllä mielestäni ihan harmitonta.

MUTTA, mikä mua ärsyttää on se jos poikaystävä tekee tuota samaa MINUN ollessa paikalla ( siis tietysti hänen kavereiden ollessa myös paikalla, eikai se sit aina ns tajuu et oon siinä) ei tätä tapahtu usein mutta muutama kerta tässä tuli mieleen. kerran oltiin autossa poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa, tien vieressä oli hieno valkoinen bemari ja täytyy myöntää että kyllä tummatukkainen tyttö joka sitä siinä BUSSIPYSÄKILLÄ KONEPELTIÄ PUUNASI oli nätti ja ns kuuma, mutta jotenkin jäi mieleen ne poikaystävän sanat: "ei vittuku on kuuma tyt.. siis auto" poikaystävän kaveri repes hillittömään nauruun. no en mä siitä suuttunut, mut jotenki ku ite oon aika epävarma omasta ittestäni, niin jotenki se vaan kolahti. ja viikonpäästä sama auto ja tyttö tuli vastaan niin suusta tuli : tos on taas toi kuuma... auto. se tai kyl olla enemmän läppä mut ei se juttu musta niin hauska ollu ku pojista. itse en menis poikaystävän kuullen kehuu muiden miesten ulkonäköä tai persettä VAIKKA luulen ettei hän otta ssitä ees samalla tavalla ku mä...

Vierailija
Athenel

........-
Senpä takia, fiksuna ja aikuisena naisena, kannattaa tuollaiset "pelot" ja itsensä kiusaamiset jättää kokonaan pois ja nauttia siitä, että miehesi on rinnallasi. Jos hän haluaisi jonkun muun, hän ei uskottavasti olisi enää rinnallasi tai olisi edes myöntänyt tekosiaan sinulle. Hän on kuitenkin sinulle avoin ja rehellinen, joten mitä ihmeen pelättävää sinulla on?

Ai että oli hyvä teksti :) Itellänikin ollut luottamuspulaa ja harmistunut kun poikaystävän pää on kääntynyt. Mikä on todella tekopyhää kun omakin pää saattaa kääntyä "ilmestyksen" nähdessä. Mutta se on vain vahinko, enkä koskaan ajattele asiaa sen enempää.

Vierailija
Athenel

Ai että oli hyvä teksti :) Itellänikin ollut luottamuspulaa ja harmistunut kun poikaystävän pää on kääntynyt. Mikä on todella tekopyhää kun omakin pää saattaa kääntyä "ilmestyksen" nähdessä. Mutta se on vain vahinko, enkä koskaan ajattele asiaa sen enempää.

Miksei se olisi poikaystävältäsi myöskin "vain vahinko" ja miksei hän voisi "koskaan ajatella asiaa sen enempää".

Käsittämätöntä tekopyhyyttä muutenkin tässä keskustelussa. Voitteko rehellisesti sanoa, ettette katsoisi, mikäli joku komea, hyvännäköinen tai lihaksikas (saatika sitten kaikkea niitä) kävelisi ohi? Nakkelisitteko niskojanne jos tämä flirttailisi "kuinka kehtaa minulle, olen varattu" vai pistäisittekö takaisin?
Ja ylipäänsä kaikkea ei tarvitse ottaa tosissaan.
Muistakaa myös, että ei miehenne halua olla kuin teidän kanssanne, teissä on sitä jotain, mitä ei niissä harvoissa sadan pisteen tytöissä ole. Kuvitteletteko miesten olevan niin pinnallisia, että yksi katsahdus tai flirtti tarkoittaa sitä, että joku hyvännököinen nainen veisi teidän paikkanne? Jos veisi, ei hän olisi enää vierellänne.

Vierailija

Se, että katselee muita naisia ei tarkoita sitä, että haluaisi pettää tyttöystäväänsä muiden naisten kanssa? Ettekö te koskaan katsele hyvännäköisiä miehiä? Aiotteko te silloin myös pettää omaa poikaystäväänne?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat