töissä vaipat?

Vierailija

Onko kellään kokemuksia aikuisten vaipoista? Olen ajatellut hankkia niitä kesätöihini. Olen kesätöissä tehtaassa valvontatehtävissä mistä ei saa poistua paikalta ellei joku tule korvaamaan sinut. Eilen oli kolme kertaa tosi lähellä ettei pissat valunu housuihin (kerran tais kyllä vähän pikkarit kostua). siks ajattelin ostaa tena slip maxi vaippoja joita voisin käyttää töissä? Olen tampereelta, tiedättekö mistä niitä sais? Onko kellään kokemuksia

Kommentit (7)

Vierailija

mutta kun ei ole ketään muuta valvomossa. En vitsisi tunnin välein soittaa soittaa varamiehelle että tulee päästään mut pissille..

Vierailija

Itsekin olen ollut työtehtävissä, joita ei voi jättää kesken vessassa käynnin ajaksi, koska tauottajaa ei ollut heti saatavilla ja vessa ei yleensä ollut ihan siinä nurkan takana, jolloin jo vessaan meneminen vei aikaa. Näissä työtehtävissä en kyllä koskaan alistunut vaippoja käyttämään, mutta pikkuhousunsuojia kyllä käytin, juurikin tuon pienen karkailun takia, mitä saattoi tapahtua, kun rakko pääsi täyttymään täyteen ja jouduit kumartelemaan/kävelemään ja rasittamaan rakkoa vatsalihaksilla. Yleensä tauotus toimi noissa tehtävissä niin, että 4h tehtävää, 15min taukoa ja sitten taas 4h tehtävissä. Vain muutamasti jouduin tauottajan ilmoittamaan paikalle, mutta silloinkin muun kuin kusihädän takia.

Kuitenkin huomioin tuon asian, että vessahätä tunnin välein ei ole aivan normaalia.. kyllä nuoren ihmisen pitäisi kyetä pidättelemään muutamankin tunnin virtsaa. Jos kuitenkin virtsaamistarve on tunnin välein, niin kannattaa vähentää reilusti nesteen nauttimista. Jos on tiedossa pitkä paikoillaanolo, niin silloin todellakin kannattaa itsensä pitää ns. kuivana ja juoda vain janoon. Myös kofeiinipitoisten juomien nauttiminen kannattaa vähentää minimiin, sillä nämä tuppaavat kusettamaan enemmän.

Vierailija
Vierailija

Onko kellään kokemuksia aikuisten vaipoista? Olen ajatellut hankkia niitä kesätöihini. Olen kesätöissä tehtaassa valvontatehtävissä mistä ei saa poistua paikalta ellei joku tule korvaamaan sinut. Eilen oli kolme kertaa tosi lähellä ettei pissat valunu housuihin (kerran tais kyllä vähän pikkarit kostua). siks ajattelin ostaa tena slip maxi vaippoja joita voisin käyttää töissä? Olen tampereelta, tiedättekö mistä niitä sais? Onko kellään kokemuksia

Ainakin tenakaupasta saa tilattua. www.tenakauppa.fi Osta samantien slip ultima, parempi imukyky.

Vierailija

Niitä vaippoja saa apteekista ja Terttu Lilja oy ja tena kaupasta. Ihminen käytän vaippoja itsetyysytyksessä ja onkin saattanut joskus Siemensyö ksy lirah taa vaippaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat