Ongelmana horoskoopit

Vierailija

Ongelmani on henkilökohtaisesti minun enkä tiedä voiko kukaan "auttaa".

Mutta ongelmani on horoskoopit. En voi sanoa että uskon niihin ihan tosissani. Luen horoskooppeja silloin tällöin, mutta en nyt oleta että ne kaikki toteutuu tai elä elämääni niiden mukaan. Horoskoopit kuitenkin heijastuvat miehen etsintään; yritän heti selvittää miehen horoskoopin ja mikäli meidän merkit ei sovi yhteen, en edes vaivaudu lämmittämään juttua.

Tässä mielessä siis uskon että ketkä sopii yhteen. En haluaisi koska se rajoittaa miehiä tällä hetkellä todella pahasti. Ennen ongelmaa ei ollut mutta kaikki kenen kanssa jollain tasolla meidän juttu luisti, huomasin olevan merkeissä myös sopiva omalle merkilleni.

Ongelma tuntuu todella tyhmältä, mutta en vaan pääse ajatuksesta eroon. Senpä takia päätin että jos te seurustelevat ihanaiset Cosmo-siskot voitte kertoa omanne ja kumppaninne horoskoopit. Voin sitten itse tutkia kuinka sovitte yhteen.

Toiveeni on että saan "tilastollisesti" enemmän merkki yhdistelmiä, jotka ei sanojen mukaan sopisi yhteen. Tätä kautta voisi ajatus myös kutistua.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse olen kaksonen ja mieheni on rapu, eli jos jtn horoskooppimerkkien yhteensopivuudesta tiedän, me ei olla se täydellinen yhdistelmä.

Itse en paljoakaan seuraa horoskooppeja. Joskus saatan lehdestä tai jstn lukea ja joskus ne tuntuu natsaavankin. Myönnän, että miehen horoskooppia lukiessa saattaa kirpaista, jos se sisältää ennustuksen joka sotii meidän yhteiseloa vastaan, vaikken siis horoskooppeihin uskokaan :D

Me ollaan kuitenkin mun miehen kanssa toisillemme juuri sopivat, horoskooppimerkeistä huolimatta :)

Vierailija

Mulla ja miehellä taasen on kyllä täydellisesti yhteensopivat horoskoopit eli ite oon Vesimies ja mieheni Kaksoset. Iteki oon huomannu että hyvin sujuneet jutut on ollu ihmisten kaa jotka olleet horoskoopissa sopivia vesimiehelle.
Kuitenki tarkistanu ne vasta kun suhde on jo kunnolla vauhdissa. Suosittelen ettet tutki noita liian tarkasti, koska poikkeushan vahvistaa säännön :)

Vierailija

Itse olen härkä ja mieheni on oinas ja cosmopolitanin rakkauskartan mukaan ainakaan emme ole "sopiva" pari mutta kyllä meillä toimii erittäin hyvin. Molemmat olemme vähän temperamenttisia ja kestämme toistemme äksyilyä hyvin ja voisin uskoa että monikaan muu ei sitä jaksaisi. En sitten kyllä tiedä liittyykö tuo luonteen piirre mitenkään horoskooppeihin kun en niitä itse oikein seuraa.

Vierailija

Olen itse horoskoopiltani neitsyt, poikaystäväni kauris. Pidän myöskin horoskooppien lukemisesta, ja olen moneen otteeseen tehnyt "sopivuustestejä" ja lukenut tuntemieni jätkien horoskooppiluonteenkuvauksia ja miettinyt sitten yhteensopivuutta :p Vain haaveilutasolla muutama vuosi sitten, mutta nyt perehdyin nykyisen poikaystäväni horoskooppiin vasta seurustelumme alun jälkeen :) Tosin en kiellä ettenkö joskus suhteen heikkona hetkenä olisi käynyt kauriin ja neitsyeen yhteensopivuudesta kertovia artikkeleita läpi ja hakenut niistä apua suhteen ongelmiin... Kaltaiselleni huolehtijalle on siis helpotus, että useimmat lähteet sanovat neitsyiden ja kauriiden sopivan yhteen.

Vierailija

Me ollaan Oinas ja Vesimies ja molemmat ollaan kyllä ihan omien merkkiemme edustajia, kun lukee noita luonnekuvauksia, ainakin Oinaan kuvaus osuu miehen luonteeseen ja tapaan käsitellä asioita kuin nyrkki silmään.

Kuvauksien mukaan olemme epäsovinnainen, mutta hauska pari. Vesimiehen kärsivällisyys vedetään äärimmilleen ja Oinaan tarvitsee oppia tahdikkuutta, jotta tämä toimii ja näin on kyllä mennyt. Eli ei olla täydellisin pari, vaan hiukka työtä vaativa ja ollaan onnellisia, kolareita tulee, mutta ilman niitä elämä olisi ehkä tylsää. :D

Vierailija

Minä ite olen rapu ja poikaystäväni kaksonen, eli horoskooppien mukaan ei mikään maailman paras yhdistelmä. Tietenkin jokaisessa suhteessa on omat ongelmansa, ei sitä horoskooppimerkit muuta. Ennen seurasin horoskooppeja vähän enemmänkin, nykyään en enää jaksa. Minun ja miehekkääni suhde on aivan loistava enkä vaihtaisi häntä ikimaailmassa kehenkään :D

Tässä meidän tapauksessa niin vastakohdat oikeasti täydentää toisiaan, samalla kun on just oikeella tavalla yhteistä ja samalla aaltopituudella ollaan :)
Ja voi ottaa huomioon että mä olen aika pitkälle tosi perinteinen rapu, ehkä vähän seikkailunhalusempi vaan. Ja mies on monessa suhteessa perinteinen kaksonen, vaan tietyllä tavalla taas merkkiinsä nähden vähemmän menevä ja enemmän aloilleen asettuva.

Vierailija

Ensinnäkin horoskooppeihin ei ehkä kannattaisi uskoa noin paljon, mutta jos niihin uskoo noinkin paljon, niin ehkä helpottaisi tutustua niihin enemmän. Nimittäin aurinkomerkki on vain aurinkomerkki. Vaikka miehen aurinkomerkki olisi mikä, ilman hänen tarkkaa syntymäaikaansa et voi tietää, mitä kaikkia painotuksia hänen syntymäkartaltaan löytyy. Myös nouseva merkki vaikuttaa paljon luonteeseen, ja jonnekin (muuhun kuin aurinko-) merkkiin voi olla kasaantunut vaikka miten paljon planeettoja, jolloin miehellä on tietysti tämän merkin ominaisuuksia. Omaa DC:tä pidetään myös yleisesti sopivana kumppanin aurinkomerkkinä. Miehillä taas kuumerkin katsotaan kertovan, mikä aurinkomerkki sopisi parhaiten puolisoksi. Aurinkomerkin, DC:n ja AC:n lisäksi tietysti Venusta ja Marsia käytetään yhteensopivuuden tulkinnassa.

Astrologia ei myöskään niinkään kerro, ketkä absoluuttisesti sopivat yhteen, vaan pikemminkin siitä, minkälaisia haasteita suhteissa eri merkkien välillä on. Toisin sanoen jos tarkemmin perehdyt syntymäkarttoihin, löydät todennäköisesti edellytyksiä suhteelle kenen tahansa miehen kanssa aurinkomerkistä viis! Esim. täältä voit lukea lisää: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26722.0

Jos siis haluat uskoa astrologiaan, kannattaa tutkia sitä vähän tarkemmin eikä uskoa vain naistenlehtien yleistyksiin ;)

(Huh huh, nyt varmaan itse kuulostan siltä kuin uskoisin horoskooppeihin XD)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat