Mitä mies meinaa?

Vierailija

Tutustuin erääseen mieheen vähän yli kuukausi sitten. Juteltiin kaikkea, molemmat seurusteltiin silloin ja molempien suhteet meni huonosti. Molemmat erottiin. Mies kertoi ihastuneensa minuun ja pyyteli yöksi luokseen, puhui avoimesti kavereidensa ja veljensä kuullen että hänen asunnostaan tulee vielä joskus meidän yhteinen koti. Vajaan viikon päästä hän laittoi minulle viestin ettei pysty tällä hetkellä suhteeseen kun elämä on niin sekaisin. Parin päivän päästä hän palasi yhteen tyttöystävänsä kanssa. Ollaan kuitenkin nyt tavattu ihan kaveripohjalta, hän pyyteli anteeksi jos satutti minua, sanoi edelleen että tykkää minusta, mutta elämässä on sellainen tilanne että oli pakko palata edellisen kanssa yhteen.. No, viime viikonloppuna vein hänet baarista kotiin, hän kyseli että menenkö vielä takaisin hänen luokseen, kun olisin vienyt toisen kaverini kotiin. Menin sitten hänen luokseen ja juteltiin niitä näitä. Kaikki päätyi kuitenkin seksiin. Hän sanoi, ettei sitä tiedä vaikka meistä lähiaikoina tulisikin pari, mutta pidetään kaikki kuitenkin vielä kahdenkeskisenä.
Kuitenkin tuntuu, että olen hänelle vain ihminen, jota voi käydä panemassa silloin kun oma tyttöystävä ei ole paikalla.. Sanoin hänelle että en ala pitämään yllä hänen kanssaan tuollaista suhdetta.

Eli, olenko oikeassa, vaikka hän kertoo tykkäävänsä minusta ja on puhunut näin myös kavereidensa kuullen, hän ei halua minusta muuta kuin seksiä silloin kun se hänelle sopii?

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä toi vaikuttaa siltä, että mies kyllä pitää susta, mutta ei pysty antamaan itsestään sulle vielä kaikkea, koska tilanne exän kanssa on vielä niin sekava. Mun mielestä sun kannattaa antaa miehelle nyt aikaa selvittää tilanteensa, mutta antaa silti ymmärtää, että olet edelleen kiinnostunut hänestä.

Voi olla, ettei mies ole päässyt exästään irti, vaikka ehkä haluaisikin - esimerkiksi sinun takiasi. Anna miehelle aikaa, jos se oikeasti haluaa olla sun kanssa, se pistää suhteen poikki exänsä kanssa ja on sun kanssa, mutta jos näin ei käy, mies ei ole sun arvoinen, sua odottaa jossain joku parempi :) Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat