ei mennyt niinkuin elokuvissa..

Vierailija

Tapailin tuossa pitkää mukavaa miestä josta aloin pitämäänkin ja nyt loppuvaiheessa totesin että tämän kanssa voisin oikeasti jotain vakavampaa miettiä. Olemme olleet hyvin läheisiä ja helliä, kaikkea sitä mitä kaksi toisiinsa ihastuneet voivat olla. Ollaan myös tunnustettu toisillemme että tykätään ja paljon. Eilen oli se päivä milloin päätin että kerron vahvoista tunteistani ja että haluaisin suhteeltamme enemmän, että siirtyisimme tapailusta seurusteluun.

En tiedä mitä kohtalon vittuilua tämä on mutta juuri eilen mies sanoikin että haluaa pitää kesän taukoa tapailustamme, vedoten kesäkiireisiin, ja joo onhan hänellä paljon sanojensa mukaan tekemistä (festareita, tallinnan matkaa, muutama maratooni, mökkeilyä, kavereita, töitä) ja ilmeisesti minä en niihin suunnitelmiin mahtunut vaikka aikaisemmin oli puhetta mitä kesällä voitaisiin yhdessä tehdä. Sanoi myös että sitten syksyllä jatkettaisiin siitä mihin jäätiin eli olettaa varmaan että minut voi tuosta vain sysätä syrjään pariksi kk ja sitten ottaa takaisin.

Mullehan nuo "tauot" on sama kuin ei suhdetta, ne ei ikinä ole toiminut eikä tule toimimaankaan etenkään kun minulle selvisi että mies ei halua seurustella (ainakaan minun kanssa) muttei sitten halua olla (pelkkä) kaverikaan.. eli ilmeisesti pelkästään satunnaisen seuran perässä. Mutta kumminkin ei pitänyt ajatuksesta että tapailisimme muitakin tämän oman tapailumme lomassa!
Aluksi olin et asia ok, myöhemn totesin et ei tule toimimaan, sama lopettaa kokonaan, halutaan kumminkin eri asioita, mulla tuhlautuisi vain aikaa. Ja muutenkin en ala kesääni pilaamaan sillä että odottelen syksyä että voisin hänen kanssaan taas jatkaa tätä "mitä se nyt sitten onkin" ja samalla mietin että kuinka monelle muule naiselle hänellä sitten on ollut kesällä aikaa. Tietysti minäkin saisin kesällä hänen mukaansa rellestää mutta ei se toimi niin, en pystyisi syksyllä enää samalla tavalla jatkamaan.

Väitti kumminkin että välittää minusta ja sanoi että hänestä tuntuu pahalta kun minusta tuntuu pahalta.. ei taida kuitenkaan välittää tarpeeksi kun haluaa vain palan minusta, ei koko naista.

Tämän lisäksi hän katsoi hyväksi ideaksi kertoa ettei ole päässyt vielä yli yläaste aikaisesta tyttökaveristaan (jätkä 20) ja ottaisi tämän takaisin milloin vain! Voitte arvata että siinä vaiheessa meinasi kiehua yli!

Ette voi uskoa miten pahalta tuntuu kun ihastuu pahemman kerran ihmiseen jonka luuli ajattelevan samalla tavalla, kaikki näytti etenevän niin oikeaan suuntaan ja sitten tämä.. :(

pitäiskö mun oikeesti antaa tän jätkän vaan olla, jättää tapaamasta enään tulevaisuudessa, unohtaa koko heppu kun se ei halua Pelkkä kaverikaan olla.. Eli jotain siis minusta haluaa edelleen mutta ei seurustella.

Hirmu pitkä vuodatus, pakko oli jonnekin purkaa, olo on aika surkee :(

Kommentit (6)

Vierailija

anna olla. jos se välittäis niin miksi se yhtäkkiä haluaisi pitää parin kk tauon? ja miten se odottaa, et sä oot vaa niinku valmiina sille kuhan se on saanut itse rellestää kesän. uskon, että ei ole helppoa unohtaa noin vain, mutta enemmän tuut varmaan satuttaa itseäs roikkumalla tollaisessa miehessä.

Vierailija

Et todellakaan jää odottelemaan! Idiootti mies kun päästää sinut menemään.

Ja jos tässä kesän aikana et löydä mitään vakavempaa ja mies rupeaa syksyllä ottamaan yhteyttä niin voihan sitä sitten miettiä.

Mutta suoraan sanottuna en usko että mies aikoo koko kesän olla uskollinen sinulle, joten sinunkin kannattaa pitää silmät auki jospa Se Oikea sattuisi vastaan :)

Vierailija

Yks asia mikä tässä vituttaa ja paljon on se että tän ajan kun me olemme taipailleet niin mua on pyydetty treffeille useampaan kertaan, mutta oon ajatellut että ei nyt, että haluan keskittyä tähän mitä nyt on. Etenkin kun yksi niistä oli todellakin potentiaalinen miesystäväksikin....
tuntuu ihan turhalta tää koko aika mitä oon tuhlannu ;c

mut joo pahalta tuntuu ja mun mieli temppuilee, haluisin niin et tästä olisi jtn tullut.. melkeen alan jo ymmärtää toista O_o ja ajattelee et vika on mussa vaikkei se kai kenessäkään ole..

Mut tuohon leikkiin en ala, nytpähän sitten nään välittääkö se oikeesti; jos ottaa yhteyttä ja yrittää selvittää asiat nii välittää, jos ei nii no ei sitten:( se pitää vaan kestää

aloittaja

Vierailija

Jep, samaa mieltä; ei kannata odottaa. Jos ns "haluaa susta eroon" pariks kuukaudeks ja kaiken lisäks kertoo olevansa vielä henkisesti kiinni menneissä ja entisessä tyttöystävässä, niin satutat vaan itseäs jos liikaa odotat siltä..

Tiedän että se sattuu, ite olin pari vuotta erittäin ihastunut erääseen jätkään jonka olin tuntenut ala-asteelta asti.. Ehdin jo maalailla ittelleni pilvilinnoja tulevaisuudesta, täysin sinisilmäsenä ja luottavaisena. Ikinä ei edes menty yhteen, mutta jätkä flirttaili minulle avoimesti ja nauratti ja soitteli ja bileissä välillä kismailtiin, osaa näistä jopa silloin kun hänellä itsellään oli joku muu tyttöystävä. Sitten kun lopulta tajusin, että ei se oikeasti ole kiinnostunut, niin romahti ja pahasti.. Oon ihan vasta vastikään kunnolla ymmärtänyt miksi hän käyttäytyi niin ja miksi minä ihastuin niin pahasti. En kanna kaunaa, mutta en mielelläni enää ole sen jätkän kanssa enää tekemisissä. Ja onneksi minut bongasi viime kesänä maailman ihanin mies, joka ei ikinä haluaisi satuttaa minua ja rakastaa minua ylikaiken (ja minä häntä) :).

Etköhän säkin paremman miehen löydä!

Vierailija

Lainaus:

Ansaitset parempaa ! Se on miehen menetys eikä sun, kesä edessä ja meri täynnä kaloja :)

!! Älä tuhlaa tollaseen aikaa. kesä on tosiaan edessä, irrottaudu nyt mieluummin koko ukosta kun vaikka synkkänä syksynä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat