Pienet rinnat vaivaa

Vierailija

En tiedä meniko nyt ihan oikealle "osastolle", että kuuluuko tämä nyt "muotiin tai kauneuteen".. Mutta laitoinpa nyt tänne! :D

Eli en ole yhtään tyytyväinen rintoihini.. Ne ovat todella pienet, hyvä kun A-kupit täyttävät..! Jos vaikka makaan selälläni, niin silloin olen oikeastaan ihan lauta.. Ja ovat muutenkin kaikkea muuta kuin isot..

Ja tämän takia olen miettinyt että onko olemassa jotain muuta tapaa saada isommat rinnat kuin silikoneilla? Ja onko teillä jotain kokemuksia ym. tietoa niistä? Kun itse en välttämättä haluaisi kuitenkaan silikoneja, koska sitten ne eivät olisi "aidot", mutta jos ei muuta tapaa ole niin pakko kai sitten hankkia ne jossain vaiheessa.. Mutta kaikki tieto ja mielipiteet ym tähän aiheeseen liittyen on tervetullutta! :)

Sivut

Kommentit (42)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Hommahan menee nyt niin, että sun rinnoissa ei ole mitään vikaa, vaan se ongelma on siellä korvien välissä. Olen kumminki sun sielunsisko, koska itselläni myös pienet rinnat (just ja just B:t). En ole ollut tyytyväinen näihin täysin ikinä, mutta olen ehkä pikkuhiljaa varovasti alkanut hyväksymään varustukseni sellaisena kuin se on. Mietin joskus silikoneja, mutta ne implantit suositellaan mun ymmärtääkseni vaihtamaan tyyliin 10v välein (Oikaskaa jos olen ihan väärässä)enkä tosiaan lähde itseäni leikkelemään useita kertoja elämän aikana. Ja sekin, että mulla henk.kohtasesti olis luultavasti epävarma olo silareiden jälkeenkin, koska kokisin olevani jollain tapaa feikki. Ne rinnat eivät vaan olis mun omat, ne olis vieraat silikonimöykyt mun kehossa.

Minkä ikäinen sä muuten olet? Mietin, et rinnathan voi kasvaa viel yli 20-vuotiaanakin. (:

Tää kommentti vaikuttaa nyt kyllä omaanki silmään kamalan sekavalta enkä oikeastaan vastaa sun kysymyksiin, hyvä minä! :D Mutta ehkä halusinki sanoa vaan sen, että sun rinnat on just täydelliset sellaisina ku ne on ja musta on hienoa, jos ihmiset uskaltaa olla aitoja, omia itsejään maailmassa jossa se tehdään äärimmäisen hankalaksi.

Vierailija

Kiitos vastauksesta, iha hyvä se oli :D

Mäkään en haluis leikellä itteeni, ja oon muuten ihan tyytyväine itteeni mut sit rinnat.. :/ Ja oon kyl vasta 15.. Ja tiedän et niiden "pitäis" kasvaa n.20 v asti, mutta äidilläni on kanssa todella pienet rinnat.. Että en usko niiden tästä enää oikeen kasvavan.. :/ ku oon muutenkin silleen aika "aikuisen kokone", tai etten oo kasvanu pituutta enkä muutenkaan enää pariin vuoteen, eikä mun muutenkaan pitäis enää "kasvaa", ja mulla on nyt suurin piirtein samankokoset rinnat kun mun äidillä, ellei jopa ihan vähän isommat, ja oon lukenu ettei ne yleensä kasva isommiks kuin äidillä on, eli tähän nää taitaa jäädä.. :/ Ja musta joku C ois kiva, tai edes se B! :D Ja en edes välttämättä haluis mitään hirveen isoja, koska ne olis ihan liian isot mun muuhun vartaloon :D

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Tuttu tunne, tiedän niin miltä susta tuntuu. Ihan oikeasti tiedän. Sulla on kyllä vielä reilusti aikaa, tai siis ku mun rinnatki kasvoi tähän pisteeseen vasta siinä 16-17v. Ja joo, kyllä geeniperimä vaikuttaa, mutta myös yksilöllinen rasvakudoksen määrä, ikä jne. Itsekään en haluais isoja ja tää B on ihan ok, mut toivoisin et nää olis hieman täyteläisemmät. En vaan osaa olla tarpeeks kiitollinen siitä mitä mulla jo on. :S No, onneksi poikaystävä on hulluna näihin vaikkeivat koollaan päätä huimaakaan. :D

En tiiä onko näin nyt oikein sanoa, mutta on kiva ku on muitakin pienirintaisia kanssasiskoja joiden kanssa jakaa tuntoja heikkoina hetkinä. (:

Vierailija

Joo no toivon et nää nyt viel kasvais, kun kuitenki sit taas mun äidin äidillä on isommat rinnat kun mun äidillä, et toivon et perisin sit vaikka mun mummun rinnat :D tai olisin muute vaa joku poikkeus :D

Joo jos näin voi sanoo ni must on kiva kuulla et muil on/on ollu samoja ongelmia :D

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Niinkin voi käydä. :D Joo, et tosiaan ole yksin sen asian kanssa! No, mulla itselläni nyt ei oikein ole muuta mahdollisuutta ku hyväksyä se minkä näen peilistä. Olen pian 19v, joten pitää alkaa päästä yli tästä. Ja ehkä nämä tästä muotoutuu vielä pyöreämmiksi, sitä ihmettä odotellessa. :D

Vierailija

täällä taas yksi joka oikeesti ymmärtää miltä tuntuu!!
Mulla oli kans pitkään sellanen AA-A kuppi, mutta siinä 18 vuotiaana ovat suunnilleen B. Alkoivat jostain syystä kasvaa seurustelun aikana. En omasta mielestäni (enkä vaa'an mukaan kiloa enempää) ole lihonnut, enkä syö E-pillereitäkään, joten en keksi syytä. Ruokavalio ehkä?
Oli mitenvaan en ainakaan valita, ihan kiva näin. Hyvää huomiota on saatu poikaystävältä, ja se selvästi tykkää niistä, eikä vaan mieliksi sano. voisin vaikka vannoa että joku lukee tätä tekstiä epäluulosena sillä "eihän kukaan pienistä rinnoista OIKEASTI pidä." Vaan kyllä nää mun poikaystävälle kelpaa, ja kielsi menemästä leikkauttamaan, kun puolitosissani asiaa harkitsin.

Ei tällänen maailmaa kaada, mullakin oli noin vuoden jakso kun viikottain suri ja mietti tosissaan omia vaihtoehtojaan. Aika turhaa oli, ja vika oli enemmän siellä korvien välissä.
Kaikenlisäksi jotkut tyylit sopivat ainoastaan pienirintaisille. Isorintaisille on omistettu ainoastaan tyrkkypaidat. ; ) Ja nekin saattavat näyttää kamalilta. Ainakin mun silmään. Pienet rinnat saa tyylillä näyttämään oikeen kauniilta, ja jos oikeesti häiritsee, niin push upit piristää sitten.

Tulipas epäselvä ja turhan pitkä teksti. Mutta lisään nyt vielä sen, että oot kyllä niin nuori vielä! Älä turhaan tollasia sure. : ) Oikeesti, itteeni kaduttaa kun kulutin aikaa moiseen.

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Itseasiassa mulle kävi just samalla tavalla ku sommeilille. :D Aloin seurustella 16-vuotiaana, jolloin rinnat oli pitälti kokoa A ja nyt sit melkein 3v myöhemmin ne on kuppia suuremmat, enkä ole lihonu tai mitään yhtää. Ja muakin on kielletty tiukasti leikkauksiin menemästä vaikken ole kunnolla siitä puhunutkaan koskaan. Tiedänpähän ainakin, että oma mies rakastaa mua just tällaisena ku olen. (:

Ja joo, kyllä se vaan niin on, että jotkut miehet pitää paljon pienistäkin rinnoista. Mua jotenkin ahdistaa, ku rinnoista on tehty tässä 2000-luvulla ja jo ennenkin niin suuri asia, että tuntuu, ettei voi olla nainen jos ei omaa isoa rintavarustusta. Ihan kun se olisi naiseuden mitta tai jotain. Ja niinhän se ei ole. Oli ne rinnat minkä tahansa kokoiset tai näköiset, niin ne on just hyvät ja niille on kaikille omat ihailijansa. (: Pienten rintojen hyvä puoli taitaa olla se, että ne pysyy pidempään ryhdikkäinä ja ainakaan mulla ei ole yhtään raskausarpia tms rinnoissa joten ne näyttääkin kauniilta ja kiinteiltä. (:

Yritetään nyt siis vaan olla ylpeitä meidän tytöistä! ;)

Vierailija

kiitti taas molemmille :)

toivon että munkin rinnat sais sit vielä jonkun ihme kasvupyrähdyksen :D mutta epäilen kyllä vähän just mun äidin rintojen koon takia.. Jos voi kysyä, niin minkä kokoisia teidän äitien rinnat on? :D

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Mun äidillä on B-kuppi. Eikä mulla lähisuvussa ole kovin isorintaisia naisia. Mutta kuten aiemminki sanoin, moni muukin asia vaikuttaa siihen eikä se ole niin yks yhteen, että saat samankokoiset rinnat ku sun äidillä. Kyllä mä ainakin kovasti uskon, että sulle se kasvupyrähdys sieltä vielä tulee. (:

Vierailija

tunnen kavereita, jotka noin 19 vuotiaana ovat ihmetelleet että miten pitää yhtäkkiä ostaa isompia rintsikoita ym.
Ja sehän on todistettua että kyllä ne ainakin 20 vuotiaaseen asti kasvaa?
Ymmärrän oikeesti ton että harmittaa, mutta ihan turhaan.

Kun saa huomiota, se on arvostettavaa huomiota. Isorintaset usein saavat jotain tosi törkeetä mikä johtanut muutaman kerran itkemiseen asti. Vaikken ole pienimmästä päästä, Ainakin tiedän ettei kukaan lähesty isojen rintojen takia! o: Ja tälläkin hetkellä mulla on maailman ihanin poikaystävä! :)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Sommeil on niin oikeassa etten oikeastaan voi muuta ku kompata häntä ihan täysin. :D Tosiaankin kannattaa korostaa niitä parhaita puolia itsessään kuten hiuksia, kauniita silmiä, kaunista luustoa tai upeita sääriä. (: Sitä huomaa kyl sitten ettei ne rinnat olekaan edes ongelma pienen kokonsa takia.

Eikä pienirintaisuus ole ikinä hidastanut miesmarkkinoilla! Mäkin sain koulussa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja pelkästään arvostettavaa. Ei tullu mitään törkeitä "oot ihan lauta"-kommentteja ikinä. Ja miks oliskaan tullut. Eilen tuli taas tosi hyvä olo ku poikaystävä ylisti mun vartaloa maasta taivaisiin ja siitä kyl näki et se tarkoitti kaikkea mitä sanoi. (: Ihana mies.

Vaikka mullakin on välillä heikkoja hetkiä, niin kyllä mä valtaosan ajasta olen tyytyväinen itseeni. Ja niin pitäisi olla ehdottomasti kaikkien naisten. (:

Vierailija

Itse olen 20 -vuotias ja rintani ovat aina olleet pienet, suurinpiirtein A kokoa. Jostain syystä itseäni se ei ole koskaan häirinnyt, ja eikä ole näyttänyt haittaavan miehiäkään, joita pienirintaisuudestani huolimatta minulla on ollut riittämiin. : D En usko että miehet, tai muutkaan, kiinnittävät huomiota pieniin rintoihin, vaan helposti asioihin joista olet itse epävarma. Kun oppii hyväksymään oman kroppansa, harvemmin on siitä kenelläkään muullakaan mitään huomauteltavaa. Pienirintaisuus ei tee kenestäkään rumempaa tai vähemmän seksikästä, ja voin itse ainakin sanoa että en todellakaan haluaisi itselleni miestä joka pitää minusta vain koska minulla on isot rinnat. : D
Kuullostaa kliseiseltä, mutta niin se vaan on, että jokainen meistä on kaunis sellaisena kuin on. Itse en todellakaan pidä kauniina naisia jotka ovat pumpanneet itsensä täyteen silikonia ja botoxia. ; ) Tsemppiä, ja muista ettei rinnat muuta meitä miksikään.

Vierailija

Mulla kans A-kuppi, olen 19 eikä ne ole mihinkään tässä 4 vuoden aikana muuttuneet. Alkaa toivo pikkuhiljaa hiipua. Outoa sinänsä, että kaikilla meidän suvun naisilla on isot rinnat, paitsi minulla. Tosin heillä kaikilla on lapsiakin, varmaan jotain tekemistä asian kanssa. Vuosi sitten mietin ihan tosissaan silikonei, mut tulin siihen tulokseen että liian hankalaa :D En varmaan kyllä edes osaisi olla niiden kanssa kun koko elämän ollu näiden pienien kanssa. Parilta eksältä on tullut jotai läppää mut muut eivät ole valittaneet :)Onhan näissä hyvätkin puolensa, vanhempana eivät roiku ja ainakin vaatteet istuu paremmin päälle, ja kun saa huomiota, tietää että se johtuu aivan muusta kuin isoista rinnoista :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat