Ahdistunut pettäjä

Vierailija

Kävi niin että mentiin kaveri porukan kanssa tietoisesti juomaan yhden miehen kämpälle, jota kukaan ei tuntenut. Mies oli kiinnostunut musta. Sinä iltana pussailin kyseisen miehen kanssa. Ja siihen se jäikin. Kun lähdimme omalle kämpälle kävelemään, sain useita paniikki kohtauksia. Koko juttu ahdisti. Olin pettänyt minun poikakaveria. Tosin emme seurustele mutta säätöä oli. Kyseinen mies jota olin pettänyt käy armeijaa. Seuraavana päivänä soitin hänelle ja kerroin tapahtuneesta kaiken. Mies oli pettynyt. Kun kysyin häneltä että voiko hän antaa sen anteeksi, mies oli pitkään hiljaa ja sanoi että ei tiedä, mut aika näyttää. Kerroin myös hänelle, että en edes tuntenut miestä jonka kanssa suutelin ja että rakastan Ja välitän hänestä oikeasti..(siis armeijassa olevaa miestä!) Kerroin myös kuinka ahdistunut ja häpeissäni olen koko tilaanteesta. En tiedä yhtään miten tästä eteenpäin. Kyseisestä jutusta on kulunut alle viikko. Minua ahdistaa ja pelottaa jos mies ei pysty antaa mulle anteeksi tapahtunutta. Vannoin hänelle että en tee samaa virhettä enää koskaan. Enkä ole tekemässäkää.

Miten teite tekisitte tommosessa jutussa? Kaipaan apua ja tukea.. Ahdistaa oma typeryys. Antaako mies minulle anteeksi tämän?

Kommentit (8)

Vierailija

Vaikea lähteä sanomaan miehesi päätöstä, mutta itsellä oli sama tilanne suhteen alkuvaiheilla. Hirveässä humalassa pussailin poikaystäväni kaveria vieläpä ja poikaystävä kuuli tältä kaverilta jutusta, kun en itse uskaltanut kertoa. Sain kuitenkin anteeksi, vaikka paskin juttu tuossa tietenkin oli etten kertonut sitä itse :/

Vierailija

Sanompahan vain että ihminen ei ole koskaan niin humalassa etteikö tajuaisi tekemisiään. Eli jos itse tekee aloitteen niin ihan oma vika.

Jos hakee hellyyttä muualta niin mitä järkeä satuttaa miestä? Jättäkää ne miehet joillekin uskollisimmille naisille ja ruvetkaa elämään sinkkuelämää niin eipähän tarvii olla kellekkään vastuussa teoistaan.

Aina puhutaan kuinka pettävä mies ei ole naisen arvoinen - mielestäni sama juttu toisin päin.

Vierailija

Kuulostaa siltä, että kadut juttua oikeasti ja siksi toivon, että mies antaa sinulle anteksi! Muuten olen asiasta samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa.. :/

Vierailija
heartshaped

Sanompahan vain että ihminen ei ole koskaan niin humalassa etteikö tajuaisi tekemisiään. Eli jos itse tekee aloitteen niin ihan oma vika.

Jos hakee hellyyttä muualta niin mitä järkeä satuttaa miestä? Jättäkää ne miehet joillekin uskollisimmille naisille ja ruvetkaa elämään sinkkuelämää niin eipähän tarvii olla kellekkään vastuussa teoistaan.

Aina puhutaan kuinka pettävä mies ei ole naisen arvoinen - mielestäni sama juttu toisin päin.

Hyvin sanottu, vaikka olikin karkee teksti. Ainakin itteeni kolahti kun oon aikasemmin pettänyt. Siitä on aikaa, oli kyse vaan pususta ja olin niin nuori (ja kännissä) silloin. Suhde oli muutenkin huono, en vain "ollut ehtinyt saattaa sitä loppuunsa" Törkeä tyyli lopettaa suhde, ja kyllä kadun sitä.

Nojoo, riipuu ihan miehestä antaako se tuollaista anteeksi. Itse en vakavassa suhteessa pystyisi koskaan unohtamaan, vaikka olisikin vain pusu ja kännissä. Oikeastaan enemmän se sattuisi jos poikaystävä pettäisi jonkun tuntemattoman kanssa. Anna sille nyt ainakin tilaa ajatella asiaa, ja koita jotenkin osoittaa että -oikeesti- kadut koko pusuhommaa. Puhetaidoillakin on paljon merkitystä tässä vaiheessa.

Vierailija

Hmm toivottavasti se antaa sulle anteeksi! Ottaen huomioon että kuulostat siltä että opit virheestäs :)

Ittellä melkeinpä sama homma nimittäin.. Ainoo vaa et petin suhteen alussa (pussailemalla yms) ja kerroin vasta nyt kun se on intissä. Kyllä se on mulle anteeks antanu, ottaen huomioon että meiän suhde oli ihan eri vaiheessa sillon kun kerroin ja sillon kun petin.. Tietenki sitä sattu ja se oli pettyny, ja varmasti ei oo unohtanu sitä vaikka ei sitä näytäkkään, mutta tulevaisuus näyttää valosalta :) Enkä itekkään aio enää ikinä satutta sitä sillä tavalla uudestaan!

Kuten sanoin, toivottavasti se antaa anteeks. Kuitenkin sillä on intissä aikaa miettiä ja unohtaa se asia, ja aikaa kanssa muistaa kuinka tärkeä sille oot. Voimia!

Vierailija

Mä tiiän tasan tilanteen, ite kun olen samanlaisessa vasta ihan hiljattain ollut. Mulla on ollut juttua yhden jätkän kanssa tammikuusta asti, mutta välillä juttu on tauonnut kun molemmilla oli toiset (ei varsinaisesti yhdessä, mutta juttua toisten kanssa). Kun molemmat oli taas vapaita, ni ruvettiin tapailemaankin ihan kunnolla ja juttu tuli isommaksi. Ei kuitenkaan missään vaiheessa sovittu seurustelevamme, eikä jutusta edes kerrottu muille ihmisille. No, lähdettiin sitten kaveriporukalla yks ilta yhteisen kaverin luokse bilettämään, ja olin siellä toisen jätkän kanssa (yllätyslisäys, kännissä). Seuraavana päivänä mulla oli niin paha olo tapahtuneesta (ja olis ollu varmaan muutenkin, vaikkei mulla olis tota toista jätkää ollutkaan), että kerroin kaiken tälle jätkälle, ketä ns. tapailin. Onneksi asia ei hänen mielestään ollut niin iso juttu, koska olimme alunperin tapailun aloittaessamme sopineet, ettei tästä tule mitään vakavaa, tapaillaan ns. salassa jne.

Mutta siis joo, sun tilanne taitaa kuitenkin olla vähän eri, mutta uskon, että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden (varsinkin, jos on itse tunnustanut asian saman tien, ei se salaaminen koskaan pysy lopullisesti salassa, ja silloin asia paisuu suuremmaksi, kun salailu lasketaan mukaan). Tässä mun mielipide asiasta, toivotaan että saat anteeksi :)

Vierailija

Joo sen verran ollaan puhuttu että jätkä pystyy antaa anteeks mut unohtaa ei pysty ainakaa iha heti.. Helpotus että hän voi antaa anteeks !
Ja luojan kiitos kerroin siit heti... Jakyl mä tiiän ite mitä oon tehny ja en rupee väheksymään sitä. Mut kaduttaa ihan pirusti!! Ja todellakin tiedän sen että jos "poikakaverini" antaa anteeks ja pystyy alkaa mun kaa yms, en tee koskaan enää samaa virhettä!. Oon oppinu niin paljon. Päätettiin yhdessä että pidetään taikoo ja annetaan aikaa tälle jutulle ja et katotaan sit myöhemmin miten jatkossa :) oon niin onnellinen ku tää päätty ees näin.. Mut ei voi tietää mitä vastaan tulee..... Ei oll kyl oltu yhteyksis paljoo yhtää ja ei olla kyl nähty... Pelottaa ja jännittää nähä "matti" ns. Ekaa kertaa. Toivottavasti tunteet pysyy kummalakiin sisällä.. :/

Vierailija

Nää pettämis jutut on kyllä monimutkasia, tosiaa samaa mieltä heartshapen kanssa, IKINÄ ei voi olla niin sekaisin etteikö tajuaisi mitä tekisi. Ite ollu kerran huonossa suhteessa vaikka ois tehny mieli en sitä tehny koska selkärankaa pitää olla! Sinkkuna ehtii perseillä ihan tarpeeksi älkää mokatko hyvää alkua tai suhdetta pettämisellä. Mutta jos pelisääntöjä ei viellä ollu, oliko se sitte pettämistä? Vaikka on säätöä ei se meinaa etteikö sais viellä tapailla muita, ellei toisin olla sovittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat