poikaystävä asuu pummilla luonani, ok ?!

Vierailija

Noniin. Olemme seurustelleet kohta 9 kk joista joka ikisen kuukauden poikaystäväni on asunut luonani. Ei kylläkään kirjoilla siellä ole. Hänellä ei ole ammattia ja töitäkään ei ollut ensimmäiseen puoleen vuoteen, nyt hän tekee satunnaisia keikkatöitä joista saa kylläkin vähän rahaa. Sanoin puolen vuoden jälkeen hänelle että maksaisi edes puolet vuokrasta mutta ei hän ole saanut rahaa mistään. Asenteessakin tuntuu olevan jotain vikaa koska töitä etsiessä hän monesti ajattelee "ne haluaa jonkun paremman ja kokeneemman". Kuinka vitun ärsyttävää! olen aivan liian kiltti tiedän! Mutta muuten parisuhteemme menee todella hyvin, rakastamme toisiamme. hän tekee lämpimät ruoat melkein aina ja ostaa ruokaa muutaman kerran kuussa kun on varaa. En tiedä mitä teen. Sanoin että hänellä on tämä kuu aikaa saada rahaa annettua tai lähtee ja sitten hän ehdotti että parempi erota kuin että nähdään vain tosi harvoin. No wtf? Auttakaa naiset! jätänkö köyhän mutta hyvän miehen vai odotanko josko sitä rahaa tulisi? hän on myös kokematon naisasioissa ja itseluottamus vähän hukassa.. kuulostaa hyvältä... saa takoa järkeä päähän kts

Kommentit (2)

Vierailija

Usko pois, mutta hyvä mies ei tekis sulle noin. :s Eihän kukaan kunnollinen mies nyt edes kehtais asua pummilla tyttökaverillaan! Nyt laitat kovan kovaa vastaan ja häädät miehen sun kämpästäs, jos se ei suostu jakamaan kuluja ja tulemaan kirjoille asuntoos. Ja minusta noin selkärangaton mies on jo alkujaan niin kehno, että ehdotan jättämistä. Onko se ikinä ees sanonu, että sitä hävettää, ku se käyttää sua noin hyväkseen? Koska sitä se tekee. Ja tuosta sen työnhausta; ei sitä ees kiinnosta mennä töihin. Noilla sen puheilla se vaan yrittää kääntää sen laiskuuden jokski aivan muuks. Sitäpaitsi, jos se ei saa töitä, se voi mennä kouluun. Sori ku oon näin kova. Mää oon vaan sitä mieltä, että löydät jotain niin paljon parempaa! Jonku joka oikeasti kunnioitta sua. Älä anna sen käyttää sun kiltteyttäs hyväks. Ja kun sanot, että parisuhteessa menee hyvin, niin on pakko vielä lisätä, että hyvä parisuhde ei ole tuollainen. Tsemppiä sulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat