Olenko raskaana?

Vierailija

Harrastin poikakaverin kanssa seksiä viikonloppuna. Minulla oli silloin vielä kuukautisten viimeinen päivä menosssa (semmoista välillä tiputtelevaa vuotoa, todella vähäistä)eikä käytetty ehkäisyä. Voinko olla raskaana?

Eilen meillä oli ehkäisy, jonka jälkeen tuli taas vuotoa, mistähän se johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija

Myös kuukautisten aikana voi tulla raskaaksi.. Eli kyllä, voit olla raskaana. Ei ole sellaista aikaa, jolloin ei voisi tulla raskaaksi.

Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin aloittaa seksielämän. Ehkäisyä ei tule koskaan jättää pois ellet nimenomaan halua lasta.

Suosittelisi tekemään raskaustestin varmuuden vuoksi.
Toivotaan kuitenkin, että selviät säikähdyksellä

Vierailija

voi hyvänen aika. jos ette käytä ehkäsyä niin hei HALOO tottakai sitä voi tulla raskaaksi. se nyt on opetettu jo alakoulussa ja jos ei siellä ni kyllä yläasteelta ainakin tutuks tullu aihe.

ja jos epäilee että on raskaana ni aika turhaa tulla kysymään sitä täältä. seuraa oireita, tee raskaustesti! mehän nähdäänki sun kohtuun ja kerrotaan ''joo onneks olkoon se on poika''.

aika kiukkusta tekstiä, sori, mut ärsyttää vaan ku leikitään sen ehkäsy asian kans ja tajutaan et hups ''olenko raskaana'' !!!!
se yks kerta voi johtaa sut maailman isompaan vastuuseen ja joka päiväseen huoleen! kerron nyt näin itse äitinä ja varmasti iteki tiiät sen.

KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ jos ette halua lasta !!!

Vierailija

Hei com'on, älkää nyt liioitelko!

Kuukautisten aikanakin voi tulla raskaaksi, mutta ei se kauhean todennäköistä ole. Ns. varmoja päiviä on käytetty ehkäisykeinona iät ja ajat, silloin kun ei pillereitä eikä kumejakaan pahemmin ollut. Ei mikään pomminvarma ehkäisykeino mutta kuitenkin sellaisena käytetty - itsekin olen sitä joskus jonkun hoidon kanssa käyttänyt vaikka ei pitäisi...

Hieman faktaa puolesta ja vastaan:

http://www.tiede.fi/uutiset/198/_varmat_paivat_viela_epavarmempia_kuin_l...
"Kierroissa oli niin paljon epäsäännöllisyyttä, että tutkijoiden laskelmien mukaan naisilla on 1-6 % riski tulla raskaaksi oltuaan yhdynnässä sinä päivänä, jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tätä päivää on pidetty yhtenä turvallisimmista, jos raskautta halutaan välttää."

Varmoista päivistä yleensä:
http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=4335624

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat