muutin mieleni

Vierailija

Mulle on joskus sanottu että jos Poika/mies on kiinnostunut niin hän kyllä lähestyy tätä. Päteekö sama silloin kun ollaan ns. tapailu asteella (eli molemmat tietää että kiinnostusta on molemmin puolin) niin että mies kysyy haluaisiko tyttö seurustella hänen kanssaan? (siis mikäli se nyt ei ole ollut itsestään selvyys muuten..)

Olen tässä miettinyt mikäköhän minussa mättää kun olen useamman kk tapaillut erästä miestä ja olemme olleet hyvinkin läheisiä tuona aikana, mutta mies ei ole kertaakaan kysynyt haluaisinko seurustella.. ja omasta mielestä emme vielä seurustele, eli ei ole sellaista "sanatonta" sopimusta että yhtäkkiä vaan olemme kun emme ole.

Voiko asiaan vaikuttaa se että itse olin tämän tuttavuudemme alussa sitä mieltä etten haluaisi mitään vakavaa ja sanoinkin tämän miehelle..? Siitä on kuitenkin mennyt useampi kk kuten ed. mainitsin eli eikös sitä pitisi jossain vaiheessa kokeilla jäätä? Itselläni on ajatukset muuttuneet aivan päinvastaisiksi ja haluaisin kovasti seurustella kyseisen henkilön kanssa ^_^

Tiedän, voisin ja minun pitäisikin itse kysyä suoraan kun kerran päätäni asialla vaivaan ja varmasti kysynkin kunhan saan itseni rohkaistuksi. Oon vähän tämmöinen liian tottunut itsenäiseen elämään ja siitä on vaikea päästää irti ja myöntää et alkaa olla riippuvainen jostakin toisesta.. tässä ajattelin vain alustavaa kyselyä tehdä epävarmuuteni takia.

Kommentit (2)

Vierailija

Jos olet aikaisemmin sanonut, ettei seurustelu kiinnosta, ja jos haluat kuitenkin aloittaa sen seurustelun, niin pallo on nyt sinulla. Vaatii aika rohkeata (=jääräpäistä) miestä, että kehtaa vielä senkin jälkeen kun nainen on sanonut ettei halua mitään vakavampaa, ehdotella sellaista.

Myös jos mies tekee jonkin sortin aloitteen, niin mielestäni naisen kuuluu tulla myös puoliväliin vastaan, taikka viedä itsekin asiaa välillä eteenpäin. Myönnän että jos itse olen kokoajan se, joka pelkästään ehdottelee tapaamisia, tulee pian sellainen ole, että onko se toinen tässä oikeastaan mukana.

Vierailija

Mulla oli sama juttu ja ku lopulta halusin alkaa seurusteleen, jouduin kysyä sitä itse, koska olin aikaisemmin sanonut miehelle, etten ole kiinnostunut seurustelemisesta. Nyt vaan reippaasti kertomaan tunteistas! Oon sun tekstis perusteella melko varma, että toisenki tunteet on samanlaiset. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat