ongelmatilanne..

Vierailija

eli, tilanne on nyt sellainen, että mun hyvällä ystävällä oli "pientä säätöä" sen ihastuksen kanssa. Ne eivät kunnolla tunteneet ja juttu loppui lyhyeen, eikä mitään edes tapahtunutkaan. Tapasin silloin tämän pojan ja olin heti että "wau." en kyllä kaverille sitä sanonut.
Nyt kun niiden juttu on ollut ohi niin tämä poika on alkanut ottamaan yhteyttä muhun, ja ollaan tavattu useaan otteeseen ja poika on myös kertonut haluavansa musta enemmän kuin pelkkää kaveria. Itse tunnen samoin.. nyt pitäisi kaverille kertoa tästä, ja pelkään että meillä menee välit. Lopetanko suoraan miehen tapailun vai kannattaako mun ottaa se riski, että kaverini on minulle vihainen asiasta? mielipiteitä! ja mainittakoon myös se, että pidän todella paljon miehestä...

Kommentit (4)

Vierailija

Hankala tilanne. Sinun pitää miettiä onko ystävyytesi miehen arvoinen - mieshän voi jättää heti kun on saanut haluamansa krhm mutta ystäväthän yleensä säilyvät läpi elämän...

Toisaalta jos ystäväsi on todella läheinen kanssasi, niin hän varmaankin ymmärtäisi tilanteen kunhan et suoraan päin naamaa sano että poika on rakastunut sinuun. Kannattaisi ehkä aloittaa mieluummin niin että olet tavannut pojan ja mielestäsi hän on kiva. Sitten katsot ystäväsi reaktion.

Jos ystäväsi ymmärtää ja teistä miehen kanssa tulee jotain, niin muista varata aikaa ystävällesi! Älä vain jätä häntä miehen takia.

Vierailija

Ilman muuta pitää yrittää ottaa selvää, onko poika tosissaan ja jos on, antaa mahdollisuus jos hänestä pidät. Jos kaverisi ei sitä kestä on kyse lapsellisesta mustasukkaisuudesta eikä sellaista tarvitse sietää.

Vierailija

Ei se musta ole niin paha, jos teillä on jotain juttua jos kaverisi ja miehen välillä ei edes tapahtunut mitään. Eri asia on alkaa touhuamaan kaverien exien kanssa.

Mielestäni sinun kannattaisi kysellä kaveriltasi, että mitä mieltä hän on jos teille tulisi jotain vakavampaa miehen kanssa ja kertoa että olet kiinnostunut tästä, mutta haluat kuulla ensiksi ystäväsi mielipiteen, sillä et halua menettää häntä. Oliko ystäväsi kovastikin kiinnostunut tästä miehestä?

Kurjaa, jos ystäväsi suuttuu asiasta sillä ei hyviä miehiä joka päivä tule vastaan ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat