kaipaan exääni

Seuraa 
Liittynyt4.5.2011

Olen 20v nainen ja seurustelin 1,5 vuotta sitten 22v poikaystäväni kanssa. Olen ollut nyt 1,5 vuotta sinkkuna, käynyt kahvilla muutamien miesten kanssa mutta mitään vakavaa parisuhdetta en ole onnistunut rakentamaan.

viime viikolla näin exäni ruokakaupassa, siihen nähden että että asumme samalla paikkakunnalla, näemme todella harvoin. kun kuulin exäni heittävän läppää ystävälleen, kaikki meidän hyvät ajat vyöryivät mieleeni. hän sai minut nauramaan ja kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä

seurustelua kesti 6kk joka päättyi silloiseen sitoutumiskammooni. ongelmia meillä ei ollut. tiettävästi olemme molemmat olleet sinkkuja siitä asti. humalassa hän on tunnunstanut rakkauttaan muutamaan otteeseen mutta siitäkin on jo aikaa

harmaita hiuksia minulle aiteuttaa exäni erään ystävän kanssa harrastamani satunnainen seksi. exäni varmasti tietää tästä, joten mietin, miten hän suhtautuisi minuun. pari viikkoa sitten vihelsin pelin poikki tämän jätkän kanssa. seksi oli vain fyysistä eikä siihen kummankaan puolelta liittynyt tunteita.

kaipaan neuvoja miten lähestyisin exääni. aikanaan en osannut arvostaa hänen kiltteyttään, nyt en muunlaista miestä enää haluaisikaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei tähän voi oikein muunlaista neuvoa antaa, kuin että ota häneen yhteyttä. Ehdota tapaamista jossain ja kerro hänelle tunteistasi ja siitä että kadut jutun lopettamista. Tietenkin ujomalla, kuten minulla, toimii loistavasti myös face yms. Juttusi perusteella hänellä voi vielä hyvinkin olla tunteita sinua kohtaan. Tosin saatat joutua taistelemaan hetken hänen luottamuksensa puolesta, mutta eiköhän se ole vaivan arvoista, kun kyseessä on noin ihanalta vaikuttava mies. (: Ja tuosta seksistä hänen kaverinsa kanssa en murehtisi nyt. Mies ottaa sen puheeksi, jos haluaa ja kertoo sitten mitä mieltä siitä on ja haittaako se häntä liian paljon. Tätäkään et saa selville, kuin ottamalla yhteyttä mieheen! Itse aloin seurustelemaan noin vuosi sitte ja olin myös tällöin hieman sitoutumiskammoinen. Pari kertaa tuumasin jättää miehen liian tylsänä, mutta nyt vuoden yhdessäolon jälkeen arvostan juuri tätä "tylsyyttä", jonka nykyään ajattelen kiltteytenä, luotettavuutena ja kunnollisuutena. :D Tsemppiä!

sight
Seuraa 
Liittynyt4.5.2011

kiitos tästä, kyllä nyt sain tsempattua itseäni ja teen mitä naisen täytyy :D
kyllä se tulee olemaan vaivan arvoista, olettaen että tästä nyt uudestaan jotain kehkeytyisi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat