poikaystävistä...

Vierailija

kertokaa, miten poitsunne saa teidät iloiseksi, mistä hänen tekemistään asioista erityisesti pidätte, miksi juuri hän eikä kukaan muu?
oletteko onnellisia miehennne kanssa..9

Kommentit (2)

Vierailija

Mitenhän kaiken tiivistäisi järkevän mittaiseksi tekstiksi.. :D

Poikaystävä saa mut iloiseksi niin monin eri tavoin. Jo pelkkä ihana tekstiviesti tai puhelu piristää aina valtavasti ja tottakai kun nähdään niin jo se miehen läsnäolo, lämpö ja läheisyys saavat mut säteilemään vielä kolmenki vuoden jälkeen. Arjen pienet teot on monesti niitä jotka jää mieleen, en esim unohda ikinä sitä ku mulla oli tosi rankka jakso koulussa ja huone kotona oli ku pommin jäljiltä ja sit yks päivä tulin ihan uupuneena kotiin niin poikkis odotti mua siellä mun huoneessa jonka se oli siivonnu mun puolesta ja järjestäny kaiken niin täydellisesti etten ollu tunnistaa huonetta enää samaksi. Taisin muutaman kyyneleenki tirauttaa siinä ku tuli sellanen 'hitto mä rakastan tuota miestä niiiin paljon'-tunne. <3

Ja no, siksi juuri hän koska häneen olen rakastunut ja häneen luotan, tunnen olevani turvassa ja tiedän, että hän arvostaa ja rakastaa mua ihan yhtä paljon. Olen valtavan onnellinen, vaikkei elämä tietenkään mitään ruusuilla tanssimista aina ole. Tämä suhde on mulle kuitenkin kaikki kaikessa ja vaalin meidän rakkautta ja pyrin tekemään kaikkeni, että meidän suhde toimii aina päivästä toiseen ja ollaan molemmat onnellisia. Toivottavasti tullaan olemaan aina yhdessä.<3

Vierailija

Awww ihana ketju :3

Pelkkä oman kullan näkeminen saa hymyn huulille. Tai pelkkä ajatus hänestä. Ei hänen tarvitse edes tehdä mitään suuria saadakseen minut iloiseksi, pienet eleet merkitsevät eniten.
Meillä on niin samanlainen huumorintaju että nauramme aina kun olemme yhdessä, yleensä ihan päättömille jutuille. Olemme aina voineet puhua kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä.

Hän ei ole ikinä pettänyt luottamustani, tai tehnyt tahallaan mitään sellaista mikä minua loukkaisi. Voin luottaa omaan kultaani täysin ja hänen kanssaan tunnen olevani turvassa. Lähes kolme vuotta seurusteltu, mutta tuntuu ihan samalta kuin silloin alkuaikoina. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat