kerroin tunteistani- ei vastausta

Vierailija

Onko teille käynyt niin, että olette kertoneet ihastuksesta mutta ette ole saaneet mitään vastausta? Rohkenin kertomaan miehelle tunteistani, mutta hän ei vastannut mitään :( Sattuu niin perkeleesti..

Kommentit (12)

Vierailija

No, mulle ei ole ihan noin käyny, mutta kävi niin, että poika johon olin ollu ihastunu jo ala-asteelta asti, alkoi yhtäkkiä osoittaa kiinnostuksen merkkejä yläasteella. Noh, olin ihan innoissani ja tekstailin sen kanssa päivittäin tosi paljon. Alettiin seurustella ja oltiin koulussa paljon yhdessä ja vapaa-ajallakin nähtiin jonku verran (se seurustelu nyt oli sellasta yläasteseurustelua, eli en välttis lue sitä "oikeaksi" seurusteluks mut kuvittelin olevani kamalan rakastunu siihen). No, sit meni vaan 2 viikkoa ku se poika sano että ehkei me ollakaan hyvä pari ja tavallaan jätti mut. Ei suoraan heti, mutta mä sit itse myöhemmin sanoin että ehkä meidän on parasta erota ku se ei enää ollu oikein mukana siinä.

Tää tarina nyt on erilainen ku sun, mut enivei, se sattu silloin aivan valtavasti ja masensi mut pitkäksi aikaa. En oikein muuta voi sanoa, ku että tsemppiä tosi paljon, toivottavasti mies vastaa nyt kuitenkin jotain vielä, ettei epätietoisuudessa tarvii olla. :S Ja jos se ei käsitä mitä se sussa menettää, niin se on ehdottomasti sen menetys, ei sun. Koitahan pärjäillä!

Vierailija

tässä nyt ei oikein selvinny et kerroitko missä, kasvokkin, tekstiviestillä vai kuinka?
joko hän ei ole kiinnostunu, tai sit on mut on ujo ja hämillään. ihastuksia tulee ja menee älä lannistu.

Vierailija

Mulle on käyny silleen että ihastuin kaverini kaveriin ja alettii paljo hengailla porukassa ja meillä oli jotain säpinää mutta ei paljoa. Huomasin siinä miehessä että hänkin olisi kiinnostunut minusta ja kun yritin kertoa hänelle tunteistani niin hän ei halunnut kuunnella ja yrittää vältellä aina sitä puheenaihetta. Eli en oikeen tiiä mitä pitäisi tehdä. tykkään kyseisetä ihmisestä ihan älyttömästi. Etttä toivottavasti saat vastauksen!

Vierailija

Mitään vastausta ei välttämättä ole kieltävä vastaus. Riippuu tietenkin kauanko tunnustuksestasi on kulunut, mutta voi olla et se tuli miehelle ihan yllätyksenä eikä oikein osannut suhtautua siihen heti? Ja tuli myös mieleen, että oliko kenties tämä ihastuksesi kaverisi, tapailitteko... vai mikä teidän alkuasetelma oli? jos olitte kavereita, ehkä kundi tosiaan tarvitsi hetken ennen kuin osaa kertoa tarkemmin tunteistaan... ehkä voit ottaa asia uudelleen puheeksi jos vastaus sitten tulis?:) tsemppiä kumminkin, en usko että peli on vielä menetetty :D

Vierailija

Ap: Törmäsin mieheen sattumalta tänään, juteltiin kuten ennenkin. Kumpikaan ei ottanut asiaa puheeksi. Mitä ihmettä? Onkohan hänelle niin vaikeaa sanoa ettei kiinnosta, vai eikö itsekään tiedä? Kyseessä on kaverin kaveri.

Vierailija

seuraavaksi kun näet hänet kasvotusten niin nosta kissa pöydälle ja kerro hänelle kaikki uudestaan.. jos hän ei vastaa niin pyydät häneltä sitä. kyllä se siitä sitten menee suuntaan tai toiseen. älä anna periksi!

Vierailija

Jep...jätin yhelle jätkälle kahessakin eri paikassa viestiä ja kerroin olevani ihastunut. Ekaks ei vastausta, vaikka näkyi että hän oli viestin nähnyt. Sitten kun kysyin, miksei vastausta tule, hän sanoi ettei ole kiinnostunut. Sen jälkeen hän kertoikin asiasta kaikille ja mulle tultiin vittuilemaan siitä. Kypsää käytöstä häneltä. Jäi vähän paskan maku suuhun.

Vierailija

Siis Help oikeesti kerroin yhel jätkälle ettykkään siitä ja se ei vastannu mitää ja sillo ku joskus nähdään, niin katsotaan toisiamme silmii sillee ujosti ja kun olin kertonu tunteistani sille ni se poisti mut sen kavereista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat