sessio ja kesto

Vierailija

Olen alkanut hiljalleen miettiä, onko minussa jokin vika, sillä pidän siitä, että toinen laukeaa nopeasti.
se ei johdu siitä, että en pitäisi seksistä, se on mahtavaa ja tuntuu todella hyvältä, mutta en jaksa mitään muuta kuin sormittamista tai nuolemista pidempään..

orgasmin saannista en ole varma.. koska vaikka tuntuu HUIPPU hyvältä niin se huippu voi jatkua pitkäänkin.. onko mahdollista etten ole siis ikinä saanut orgasmia?

normaali session kesto on esileikkeineen n.10 minuuttia.. ja usein jos kumppanini ei ole aktissa viidessä minuutissa tullut alan ihmettelemään onko minussa jokin vika...

onko jollakin muulla sama 'ongelma'? tai miten tätä voisi auttaa niin, etten alkaisi kärsimättömäksi ja oppisin vaan nautiskelemaan seksistä?

olisin tosi kiitollinen vastauksista

Kommentit (1)

Vierailija

Heh, no ittelläni on osittain samaa vikaa, mutten ihan viaksi sitä lue :D Ensinnäkin, koska meillä on aika vauhdikasta pedissä, niin ei kunto aina kestä hirveen pitkiä sessioita. Toisekseen, mun mielestä homma saattaa käydä vähän puuduttavaks jos liian pitkään jyystetään. Niin että on ihan mukavaa jos mies tulee sellasen sopivan ajan kuluttua. En kyllä esileikkeineen sanois että meillä ois toi 10 minuuttia, vaan yleensä enemmän.. mut kyllä se vaihteleeki aika paljon. Ja ite ainakin otan sen vähän niinku kohteliaisuutena jos mies laukee vähän nopeemmin, ainakin on tykännyt :D

Eipä toi kummiskaan ole mua estänyt orgasmia saamasta.. Kyllähän seksi voi tuntua, ja kuuluukin tuntua, tosi hyvältä muutenkin, mutta kyllä se orgasmi on vähän niinku asia erikseen. Yleensä sen saa helpoiten esim ratsastus-asennossa, koska sillon klitoriskin saa stimulaatiota.. Ja kyllä sen yleensä tietää kun sen saa että on saanut. Tietenkin on erilaisia orgasmeja, erituntusia ja eri vahvuuksisia, mutta ainaki oman kokemuksen perusteella se on eri asia kun sellanen pitempiaikanen "tuntuu hyvältä" tunne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat