Kasvojen pyöreys yms

Vierailija

Eli olen huomannut tässä viime aikoina että kasvojeni piirteet ovat pyöristyneet, posket ovat paksummat ja no tätä on vähän vaikee selittää, mutta haluisin myös päästä eroon pienoisesta "kaksoisleuasta" :D okei saatatte nyt kuvitella mielessänne jonkinlaisen kauheen hirviön, mutta oon nyt vähän dramatisoinut tätä :D Lähtiskö kasvojen pyöreys poskista pois laihduttamalla? en todellakaan kuitenkaan ole mikään ylipainoinen vaan päinvastoin, niin mietin että kuinka paljon kannattaisi sitten lähteä laihduttamaan ennen kuin menee vaaralliseksi.. Mutta jos kellään vinkkejä, niin ottaisin mielelläni vastaaan :))

Kommentit (2)

Vierailija

Tuo "pyöreys" saattaa myös johtua turvotuksesta. Itsellä on ainakin nyt näin pääsiäisen ja vapun rientojen jälkeen kasvot todella turvoksissa kaikesta syömisestä ja juomisesta. Se lähtee yleensä pois sillä, että juo riittävästi vettä!

En usko, että laihdutukseen on tarvetta :) Vähennä suolankäyttöä ja juo riittävästi (noin 1,5-2 litraa) vettä päivässä! Ja aivan varmasti lähtee kasvojen turvotus pois. Veteen voi myös lisätä hiukan sitruunaa, se auttaa aineenvaihdunnassa.

Vierailija

Tuohon edelliseen viestiin liittyen täytyy sanoa, että jos juot päivässä 2l vettä kaiken ruoasta saamasi nesteen lisäksi, ei suolaaa tarvi karsia pois. Ilman suolaa, neste ei imeydy ja monet tätä "kikkaa" liian kirjailmellisesti noudattaneet ovat joutuneet sairaalaan kuivuttuaan, veden mennessä suoraan läpi. :s

Mutta asiaan, itselläni on pyöreät kasvot, jotka johtuvat ihan geeneistä ja kyllä ne laihduttamalla aina ovat kavenneet. :) Mutta jos sulla on luonnostaan pyöreät kasvot, ei niitä koskaan saa aivan kaposiksi. Ja hieman muokattuna olen samaa mieltä edellisen kanssa, eli kaikki suolaset pikkupurtavat kannattaa jättää pois. Ne kerää liikaa syötynä nestettä. Kokeile syödä viikon verran ihan normaalia kotiruokaa pieninä annoksina+ puoli lautasellista salaattia, ni johan alkaa nesteet poistua kropasta. Jo pelkällä tällä saattaa pudottaa pari kiloa. :) Ja en tiiä toimiiko nämä sun "vaivaan", mutta onhan niitä tosiaan olemasa kaiken maailman kasvolihasliikkeitä, että kokeiles googlata niitä. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat