"exän" yhteydenotto

Vierailija

Tapasin mukavan miehen syksyllä: tutustuimme, näimme, pidimme yhteyttä, pikku hiljaa välimme syvenivät ja aloimme pussailemaan ym. Kaikin puolin tilanne näytti siltä, että mies on kiinnostunut ja välillä hän sen sanoikin. Välimatka haittasi näkemistämme, mutta pyrimme tavalla tai toisella näkemään viikottain. Lopulta päädyin viikonlopuksi miehen tykö ja mielestäni kaikki (paitsi seksi) sujui hyvin.

Viikonlopun jälkeen miehen käytös muuttui ja kun asiaa häneltä tiedustelin, hän halusi lopettaa koko homman, koska häneltä puuttui kipinöinti. Tämän jälkeen näimme sattumalta viikottain, välillä mies oli etäinen ja välillä ihan muuta -mies vältteli, mutta kuitenkin välillä oli oikein lämmin, flirttaileva ym.

Tulin miehen kaverin kanssa hyvin toimeen ja ulkopuoliset huomasivat myös sen -ilmeisesti myös mies itse. Mies kävi sitten haukkumassa minulle kaverinsa.

Nyt kun lopettamisesta on mennyt aikaa pari kuukautta, mies otti yhteyttä. Mies tiesi, että olen paikassa x, kyseli miten ilta sujuu ja kertoili, missä itse on ja kenen kanssa. Menin tilanteesta täysin sekaisin, en kerta kaikkiaan tiedä mitä ajattelisin, mitä tekisin ym. Ja minäkun luulin, että olin miehestä päässyt jo yli! Mitä ihmettä teen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat