Liian tiukka

Vierailija

hellou naiset. onko mahollista että naisella voi olla niin tiukka pimppi että miehen on vaikkea löytää pimppireikä että ei saa vaan työnnetteyä sisään?

Kommentit (8)

Vierailija

Tottakai voi olla liian tiukka. Varsinkin jos nainen on neitsyt, eikä ole itse harrastanut itsetyydytystä tarpeeksi että paikat vähän löystyisivät.

nelly1

minä menetin neitsyyteni about viikko sitten , elikä olen 16- vuotias , se teki kipeää , seuraavat kolme kertaa ovat tehneet yhtä kipeää , hellittääkö tämä koskaan ?

sleep

Itselläni on ainakin tämä ongelma, että ei mene sisään ei millään. Sain gyneltä puuduttavaa geeliä, jonka avulla pitäisi ekat kerrat onnistua ja myöhemmin muutaman kerran jälkeen kuulemma paikat pitäisi olla jo venyneet riittävästi. Ahdistaa vaan ajatus siitä säätämisestä, kun pitää levitellä geeliä muutama minuutti ennen aktia. Ole siinä nyt sitten rentona. :/

N3ll1
j4llu
hellou naiset. onko mahollista että naisella voi olla niin tiukka pimppi että miehen on vaikkea löytää pimppireikä että ei saa vaan työnnetteyä sisään?

j4llu...tuo on hyvinkin mahdollista!! Minulla on juuri tällainen ongelma..mutta yleensä miehet ovat vain tykänneet :)

nelly1
sleep

Itselläni on ainakin tämä ongelma, että ei mene sisään ei millään. Sain gyneltä puuduttavaa geeliä, jonka avulla pitäisi ekat kerrat onnistua ja myöhemmin muutaman kerran jälkeen kuulemma paikat pitäisi olla jo venyneet riittävästi. Ahdistaa vaan ajatus siitä säätämisestä, kun pitää levitellä geeliä muutama minuutti ennen aktia. Ole siinä nyt sitten rentona. :/

saako sitä apteekista ¿

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat