Ensimmäinen kerta

Vierailija

Voipi olla, että tälläinen keskustelu on jo. Haulla en löytänyt. :)

Keskustelussa olisi siis takoitus puhua yleisesti ensimmäisestä kerrasta. Mihin kannattaa varautua yms., omia kokemuksiaankin voi kertoa.

Itse olen poikaystäväni kanssa aiheesta puhunut. Kummallekkin meille kyseessä olisi ensimmäinen kerta. Tunnen olevani valmis, olen 15. Tiedän ehkä jonkun mielestä liian nuori, itse en kuitenkaan niin tunne. Olen tuntenut poikaystäväni jo kauan ja luotan häneen 100%.

Haluaisin itse ainakin tietää muiden kokemuksia ensimmäisestä kerrasta ja mihin kannattaa varautua. Olen lueskellut kaikenlaisia netti keskusteluja joissa puhutaan, että liukasteita kannattaa ehdottomasti kuulemma käyttää yms. Onko tämä totta? Vinkkejä kaivataan :)

Kommentit (5)

Vierailija

Eka kerta.. hmm :D
Tärkeintä on olla rento ja antaa itsensä heittäytyä tilanteeseen, tarttua hetkeen...sekä edetä rauhassa. Jos molemmat osapuolet todella haluavat toisensa, sen täytyy mennä hyvin. Liukaste on hyvä lisä.

Muistan että omassa tilanteessani nautin pitkästä esileikistä, mutta itse yhdyntä ei aivan kivuitta sujunut koska olin niin hermostunut ja tuntenut kumppanini vasta vähän aikaa.

Vierailija

ennen ekaa kertaa on tärkeää että pystyy puhumaan siitä poikaystävän kanssa avoimesti.
puhumalla tulee rennompi olo ja tilanne etenee rauhallisemmin.
ikinä ei saa tehdä mtn mitä ei itse halua.
siis alistua poikaystävän pyyntöihin, koska niin syntyy huonoja kokemuksia.
eka kerta ei koskaan mene niin kuin on ajatellut.
ei pidä luovuttaa, jos ei ensimmäisellä tai toisellakaan kerralla onnistu.
ensimmäinen kerta usein sattuu ja saattaa tuntua tiukalta, pitää vaan yrittää rentoutua. kyllä se jossain vaiheessa onnistuu =D

ekalla kerralla en suosittele liukkarin käyttöä!
on tärkeämpää että on itse kostea.

onnea ekalla kerralle:-)

Vierailija

Olen iloinen puolestasi, koska sinulla on ihanteellinen tilanne ekalle kerralle!

Vaikkei seksi olekaan mitenkään maailmaa mullistava asia (itse luulin nuorempana että se olisi jotenkin isompi juttu :D), niin on se silti mukava osa elämää ja tärkeä osa suhdetta (yleistys. Onhan myös ihmisiä jotka eivät "tarvitse" seksiä ja sekin on normaalia).

Eka juttu on hoitaa ehkäisy kuntoon. Olettekin varmaan jo miettineet hankitko pillerit vai käytättekö kortsua. Suosittelen ehdottomasti pillereiden aloittamista (jollet ole jo aloittanut); vaikka oletkin nuori, niin olet vakituisessa (kohta seksi)suhteessa. Pillerit auttavat myös menkkakivuissa ja menkkojen säännöllistymisessä tms.

Kannattaa suunnitella tilanne jolloin saatte olla rauhassa kahdestaan. Esileikki on tosi tärkeää: olla lähekkäin, pussailla ja hyväillä toista. Suosittelen ehdottomasti liukkaria, helpottaa hommia.

Siitä se sitten lähtee, luonto hoitaa melkeinpä loput :D

Tsemppiä ja mukavia hetkiä!

onneton

no minusta ei ny oikeen ole apua, mutta ns. turvaseksi kannattaa. eli käyttäkää sekä kondomia, että pillereitä. ainakin näin aluksi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat