seksin harrastus paikkoja?

Vierailija

oon tympiintyny ainaiseen petilleikkiin.. ehdotelkaa kivoja paikkoja harrastaa seksiä?

Kommentit (10)

Vierailija

Hissi, auto, pöytä, puisto, teltta, pukukoppi, ranta, hotellin vessa, vähä mielikuvitusta pelii nii sitähä voi harrastaa melkee mis vaa :-DD

Vierailija

suhteet ja seksi- keskustelukohdasta löytyy keskustelu jo koetuista paikoista, sieltä voi lukea vinkkiä :)

kaikkiallahan sitä voi, niin pitkään ku uskaltaa. kirjotin joskus koulussa tunnilla listaa paikoista, mutta se hävis. sieltä listalta löyty esim. lehtiroskis ja katu (jonka kokeilin viimekuussa)missä vaan millon vaan ;)

niinku laulu sanoo 'suojissa metsien, rannoilla järvien, loistessa auringon tai kuun. nurmilla niittyen, uomissa jokien, katveessa pensaiden tai puun, rakastellaan missä vaan'

Vierailija

Yleisellä paikalla oleva riipumatto festareilla (joku kaveri tuli höpöttää meille niitänäitä), parveke, metsä (mun lemppari), sit on ollut expoikaystävän kaverin pöytä ku kaveri kattoo vierestä, kaverin sänky, vanhempien sänky, keittiönpöytä, tytön kanssa sohvalla ku jäbät kuvas... :D :D

Vierailija

Kesällä löytyy paljon paikkoja ulkoa. Lintutorni on todella mielenkiintoinen. Viime kesänä uusi poikaystävä näytti taikojaan ympäri Suomea. Lähdettiin kahden päivän reissulle kahdestaan autolla. Ajettiin motarin sijasta vanhoja teitä, jonka varrelta löytyy hienojen maisemien lisäksi mahtavia nussimispaikkoja. Lähes missä vain missä pääsee edes vähän piiloon. Auto vain sivuun ja joko autoa vasten tai sitten muutama askel metikköön ja siellä esim puuta tai kiveä vasten. Kokeiltiin yhden kosken ympäristöä useasti. Ainut miinus on, että oikein vehreissä paikoissa takapuolesta voi olla kiinnostunut joku muukin (hyttyset/paarmat) kuin mies. Talvella ollaan nussittu pellon reunalla olevalla tiellä puoliksi autossa. Pimeässä kun sammuttaa auton valot niin voi ainakin kuvitella olevansa piilossa. Lisäksi miehen porukoilla on valtava viljasiilo ja tyhjä navetta, eli ei himot paljoa paikkaa katso. Meillä on alkanut jäämään sänky kakkoseksi kun päädytään aina olohuoneen matolle. Talon ulkorappusilla on hyvä istua miehen syliin, mutta aurinkotuoli ei kestä kuin suihinoton. Myös sellainen on aika kiihottavaa kun oikeasti joutuu olemaan todella hiljaa. Kotiin kun menee kylään ja laittaa patjan lattialle vanhaan omaan huoneeseen niin siinä ei kauhiasti viitti pitää meteliä, paras paikka kiusoitella miestä oikein kunnolla. Niin ja aika kiihottavaa on kun ottaa mieheltä suihin ajon aikana. Myös rekassa motarilla ;)

Vierailija

Oon kokeillu:autossa,metsässä,pöydällä,baarissa,ostoskeskuksen vessassa,mun kaverin sohvalla,parvekkeella ja suihkussa. Ja kenen kanssa oon harrastanu seksiä:ex:än,siskon,yhen julkkiksen ja yhen tyypin viel. Helppoa se vaan on työnnät sun peniksen vaa sinne naisen pilluun. Hierokaa myös niitten naisten tissejä. Kannattaa koska ne tykkää.

Vierailija

Mä en kyl tykkää siitä et mun tissejä hierotaan mut tykkään siitä kun pääsee imee poikkiksen penistä ;) ja oon harrastanu vaikka missä seksiä. Parasta seksissä on kun sä pääset nuoleen sun poikkista. Ja oon muute imeny mun veljen penistä. Kannatti. Ai että se oli mukavaa. Ja kerran kuulin kun äiti pyys mun veljeltä seksiä... ja pienenä näin kun äiti ja isä pani toisiaan hoplopissa. Mua ihmetytti sillon miks äiti nautti tommosesta. Ja ne teki sitä kaiken lisäks siellä synttäri huoneessa. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat